Karta postaci:
Imię: Yosuke. Gracz: Andrzej.
Nazwisko: Poziom: 3.
Wiek: Nieznany.
Rasa: Człowiek(czarnoskóry) Klasa: Szermierz.
Opis postaci:
Członek Jadeitowego Pagonu
Historia: Całą przeszłość ukrywa w swojej pamięci.
Bóstwo: Ats Yakshi. ( 15 ) Charakter: Praworządny. Typ maga:
Charakter bóstwa: Neutralne.
S 30
K 24.
Zw 26.
Sz 17
Zm 14.
Odp 17.
R 22.
M 18.
Wie 19.
Wp 31.
Cha 34.
Wy 19
OB 5
PW 51
Pż 120
S 35
In 31
OP 17
U 9 (45%)
Umiejętności:
-Pływanie: 18. [s] 48%
-Jeździectwo: 16 [Zw] 57%
-Równowaga 19. [Zw] 55%
-Wspinaczka 14. 49%
-Ciche poruszanie: 18. [Zw] 49%
-Skakanie: 18. [s] 63%
-.Pierwsza pomoc 13. [R] 45%
-Przetrwanie: 14. [Wie] 43%
-Zauważanie 19. [Zm] 48%
-Nasłuchiwanie 19 [Zm] 48%
-Ukrywanie: 15. [Zw] 41%
-
-
Biegłości:
⦁ Szable: III,
⦁
⦁
⦁
⦁
⦁
Czary:
⦁
⦁
⦁
Zdolności bojowe:
⦁ Szybkie Cięcie: ST I. Koszt: 2 PW. (+10% do ataku i obrony oraz szans na trafienie krytyczne)
⦁ Styl Ksieżycowego Ostrza: ST I. Koszt: 3 PW/r. (+25% do obrażeń przeciw wielu przeciwnką)
⦁
Zdolności Pasywne:
⦁ Uniki: (1/5 zw +2).
⦁ Refleks: (+2 do uników i możliwość unikania czarów)
⦁ Odbicie Stzrał: (jeżeli rzut na unik się powiedzie jesteś w stanie odbć strzały w innym przypadku normalny test obrony)
⦁
⦁
⦁
⦁
Zdolności rasowe:
⦁ Podatność kobiety.
⦁
⦁
⦁
⦁
Ekwipunek:
⦁
⦁
⦁
-Drużyna Yosuke:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
-LTZ
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Złapany przez handlarzy niewolników w Kafir w Wielkej Federacji Wszech-magii. W czasie sztormu z pomocą tajemniczej postaci udało mu się opuścić tonący statek. Wraz z rozbitkiem w beczce został uratowany przez Niebieskie Płaszcze z Straży Portowej Osgiliath.
Obecnie dołączył do Gildii Jadeitowego Pagonu pod rozkazy Sierżanta Bierna.
Jest środek zimy a ty czekasz na wytyczne od swojego przełożonego. Mimo upływu tygodnia odkąd prawie zamarzłej w lodowatych wodach koło Osgiliath nie doszedłeś o pełnej sprawności. Dla tego pod nadzorem kilku kobiet w gildii kolejny tydzień leżałeś w lecznicy dochodząc do siebie.
Często odwiedzała cię blond włosa kobieta a przedstawiła się jako Oferia.
Obecnie wróciłeś do swojej sprawności na tyle, że z rozkazu twojego sierżanta walczysz sparingowy pojedynek z Margareth. Jest to rudowłosa kobieta nosząca kolczugę i walcząca lekkim młotem bojowym oraz zasłaniająca się okrągłą drewniana tarczą.
Trzyma się na dystans ponieważ z powodu różnicy wzrostu masz nad nią przewagę.
Sam nie masz na sobie żadnego pancerza a w dłoni trzymasz zakrzywioną szable.
Twoja przeciwniczka wymieniła kilka przyjacielskich ciosów z tobą aby zapoznać się z twoim zasięgiem, szybkością i siłą. Wiesz, że masz nad nią przewagę ale wydaje się, że lekceważy cię. Myśląc, że ma przewagę. Sam dobrze wiesz, że jako były czempion areny w Kafir stoczyłeś setki walk na śmierć i życie.
Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.
Offline