Karta postaci:
Imię: Yosuke. Gracz: Andrzej. Nazwisko: Poziom: 3. Wiek: Nieznany. Rasa: Człowiek(czarnoskóry) Klasa: Szermierz. Opis postaci:
Członek Jadeitowego Pagonu
Historia: Całą przeszłość ukrywa w swojej pamięci.
Bóstwo: Ats Yakshi. ( 15 ) Charakter: Praworządny. Typ maga: Charakter bóstwa: Neutralne. S 30 K 24. Zw 26. Sz 17 Zm 14. Odp 17.
R 22. M 18.
Wie 19. Wp 31. Cha 34. Wy 19
OB 5
PW 51
Pż 120 S 35
In 31 OP 17
U 9 (45%)
Umiejętności: -Pływanie: 18. [s] 48% -Jeździectwo: 16 [Zw] 57% -Równowaga 19. [Zw] 55% -Wspinaczka 14. 49% -Ciche poruszanie: 18. [Zw] 49% -Skakanie: 18. [s] 63% -.Pierwsza pomoc 13. [R] 45% -Przetrwanie: 14. [Wie] 43% -Zauważanie 19. [Zm] 48% -Nasłuchiwanie 19 [Zm] 48% -Ukrywanie: 15. [Zw] 41% - - Biegłości: ⦁ Szable: III, ⦁ ⦁ ⦁ ⦁ ⦁ Czary: ⦁ ⦁ ⦁ Zdolności bojowe: ⦁ Szybkie Cięcie: ST I. Koszt: 2 PW. (+10% do ataku i obrony oraz szans na trafienie krytyczne) ⦁ Styl Ksieżycowego Ostrza: ST I. Koszt: 3 PW/r. (+25% do obrażeń przeciw wielu przeciwnką) ⦁ Zdolności Pasywne: ⦁ Uniki: (1/5 zw +2). ⦁ Refleks: (+2 do uników i możliwość unikania czarów) ⦁ Odbicie Stzrał: (jeżeli rzut na unik się powiedzie jesteś w stanie odbć strzały w innym przypadku normalny test obrony) ⦁ ⦁ ⦁ ⦁ Zdolności rasowe: ⦁ Podatność kobiety. ⦁ ⦁ ⦁ ⦁
Ekwipunek: ⦁ ⦁ ⦁
-Drużyna Yosuke:
* * * * * * * * * *
-LTZ 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.
Złapany przez handlarzy niewolników w Kafir w Wielkej Federacji Wszech-magii. W czasie sztormu z pomocą tajemniczej postaci udało mu się opuścić tonący statek. Wraz z rozbitkiem w beczce został uratowany przez Niebieskie Płaszcze z Straży Portowej Osgiliath. Obecnie dołączył do Gildii Jadeitowego Pagonu pod rozkazy Sierżanta Bierna.
Jest środek zimy a ty czekasz na wytyczne od swojego przełożonego. Mimo upływu tygodnia odkąd prawie zamarzłej w lodowatych wodach koło Osgiliath nie doszedłeś o pełnej sprawności. Dla tego pod nadzorem kilku kobiet w gildii kolejny tydzień leżałeś w lecznicy dochodząc do siebie. Często odwiedzała cię blond włosa kobieta a przedstawiła się jako Oferia.
Obecnie wróciłeś do swojej sprawności na tyle, że z rozkazu twojego sierżanta walczysz sparingowy pojedynek z Margareth. Jest to rudowłosa kobieta nosząca kolczugę i walcząca lekkim młotem bojowym oraz zasłaniająca się okrągłą drewniana tarczą. Trzyma się na dystans ponieważ z powodu różnicy wzrostu masz nad nią przewagę. Sam nie masz na sobie żadnego pancerza a w dłoni trzymasz zakrzywioną szable. Twoja przeciwniczka wymieniła kilka przyjacielskich ciosów z tobą aby zapoznać się z twoim zasięgiem, szybkością i siłą. Wiesz, że masz nad nią przewagę ale wydaje się, że lekceważy cię. Myśląc, że ma przewagę. Sam dobrze wiesz, że jako były czempion areny w Kafir stoczyłeś setki walk na śmierć i życie.
|