• Index
  •  » Gra
  •  » Pimpuś VIII Edycja Postać Arkan

#1 2021-11-03 20:27:54

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Pimpuś VIII Edycja Postać Arkan

Arkan.

Statystyki:

Ciało: D.
Umysł:E.
Moc: D.
Magia: G.
Koncentracja: E.
Los: H.


Umiejętności pasywne działające cały czas:

Twarde ciało: Obrażenia zadawane u przez ataki magiczne i fizyczne zmniejszone są o kategorie.
Niepodatność na ataki technologią: Broń i ataki nie nasączone mocą nie są w stanie wyrządzić mu żadnej krzywdy.
Szybkość leczenia: Jego rany leczą się automatycznie kiedy tylko odpoczywa.
Odporność: Słabe ataki magiczne o kategorię mniejszą niż jego magia nie są w stanie wyrządzić mu krzywdy.
Dziecię Pustki: Jego moc kiedy medytuje jest automatycznie uzupełniana poprzez połączenie z nicością. Jednak kiedy straci koncentracje pozyskana moc może wymknąć się spod kontroli powodując mu krytyczne obrażenia.
Pół-smocze dziedzictwo: Pozwala mu na używanie smoczej krwi aby określać status do używania specjalnych technik i ekwipunku zależnego od linii krwi.



Techniki aktywne:

~ Przyjęcie półformy: ( po zabiciu przejmuje kawałek duszy pokonanego i asymiluje jako drugie pół swojego gatunku)
-Pozwala to zwiększyć dwa parametry związane z duszą poległego o kategoria oraz nabycie połowy jego cech i umiejętności.

~ Wyplucie półformy: (w zamian za wyzbycie się kawałka ducha przeciwnika, ten pomaga zewnętrznie na czas jednej walki. Arkan nie może być bez obu półgatunków dłużej niż 10 dni bo pochłonie go pustka, nie można wypluć smoczej części.
-Powoduje to spadek kategorii atrybutów o jeden ale w zamian ma duchowego wojownika absolutnie mu posłusznego z siłą tylko 50% jaką posiadał przed pochłonięciem jego duszy.
-Jeśli dusza ulegnie zniszczenia efekt dotyka Arkana spadkiem Umysłu na czas jednej pełni o dwie kategorie. Kiedy spadnie do zera Pustka opęta jego umysł a on sam stanie się tylko naczyniem dopóki nie odszuka ciała w Nicości.

~ Ryk Chaosu: (Smoczy ryk, generuje losowy efekt [od ognia, przez metal, po światło etc])
-Powoduje duże obrażenia do tego ma specjalne podwójne efekty jeśli używany jest przeciw technologicznym rzeczą.
-Jest 33% szans, że efekt będzie słabością wroga llub będzie na niego najbardziej podatny jego ekwipunek.

~ Szpon Chaosu: (Turbolepa z pazurem, generuje losowy efekt)
-Trafienie zawsze powoduje ciężkie obrażenia i tak jak w przypadku ryku est 33% szans, że efekt będzie słabością wroga lub będzie na niego najbardziej podatny jego ekwipunek. Dodatkowo jest aż 40% na to, że trafienie będzie miało też efekt na astralne ciało przeciwnika.

~ Forma Chaosu: ( Przez wyzbycie się części samego siebie Arkan stał się częściowo stworzeniem pustki, forma chaosu to reprezentacja tego stworzenia, duch który działa odwrotnie do czarnej dziury, wyrzuca z siebie/emituje, losowymi efektami prosto z nicości)
-Zabójcza technika dla wszystkiego co znajduje się w jej polu rażenia. Dodatkowo im częściej z niej korzysta wzbudza zainteresowanie strażników Nicości lub Pustki. Dla tego 20% szansy jest na ich pojawienie się.
-Walka z nimi skazana jest na porażkę dopóki statystyki nie osiągną poziomu S.
-Zamykają cię w więzieniu gdzie czeka cie zadanie aby wrócić do rzeczywistego świata. Im dłużej przebywasz w nicości tym bardziej degraduje to twój umysł. Spadek parametru to o pól parametru za każdy nie udany rzut na oparcie się wpływów pustki.
-Kiedy spadnie do 0 stajesz się stworzeniem pustki i nigdy nie możesz już opuścić nicości.

Historia:

Po wejściu do Nicości podróżowałeś po niej nie wiedząc jak długo. Wraz z Aster spędziliście tam trudne chwile. Jednak w końcu nadszedł kres waszej podróży kiedy Strażnicy Pustki was pokonali i zamknęli w klatkach z nicości. Czas powoli płynął ale wy słabliście. Ostatecznie u kresu życia Aster wykonała rytuał poświęcając swą duszę i krew.
Pojawił się odziany w czerń szermierz pokonując waszych strażników. Kiedy pochylił się nad Aster ze smutkiem coś powiedział a jej ciał zamieniło się w kryształ, który umościł w wisiorku. Po czym rozwalił klatkę dzięki ogromnej mocy Qi.
Na wpółmartwy leżałeś już bez rękawic, które zniknęły sam nie wiesz kiedy. Prawdopodobnie dzięki swojemu ekwipunku przetrwałeś tak długo w Nicości.
Mężczyzna powiedział coś do ciebie zanim odszedł ale nie zrozumiałeś jego słów.
Jedynie karteczka z dziwnymi runami została po nim kiedy odchodził i masa ciał strażników.
Wymęczony podczołgałeś się do jednego aby się posilić jego ciałem jednak konsekwencje pożarcia nawet kęsa były katastrofalne.
Agonia w twym ciele byłą niczym do tej pory każdy ból był tylko lekkim bodźcem. To co poczułeś przebudowało twe ciało a tuż przed tym zanim straciłeś świadomość usłyszałeś w głowie krzyk.

„Bądź przeklęty!!! Ty, który pożarłeś me dziecię. Niech Twój los od teraz będzie pasmem bólu i cierpień. Zanim twa krew wystygnie a kości zamienią się w proch niech Klątwa Isaldura trawi twe ciało i duszę.”



Po czym zostałeś wypchnięty przez wybuch energii z Nicości w nieznane ci miejsce gdzie przez kilka dni leżałeś bez ruchu. Ostatecznie przemiana doszła do skutku a ty teraz masz demoniczną połowę, która zapewnia ci magię elementu ognia oraz połowiczną niepodatność na obrażenia od ognia magicznego i całkowitą od naturalnej magmy, ognia i ciepła.

Jesteś na jakiejś pustyni nawet ez odzienia. Jedyne co masz to karteczkę, która pozostawił po sobie szermierz. Dziwne runy nie znane ci oraz świadomość , że jesteś w zupełnie obcym świecie. tak różnym od tego z, którego pochodziłeś zanim nie wkroczyłeś do Nicości.
Kilak księżyców świeci nad tobą a żar z nieba zamienia piasek w szkło miejscami. Jednak dzięki polówce demonicznej jesteś w stanie przetrwać ten absurdalny żar lejący się z nieba.


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 
  • Index
  •  » Gra
  •  » Pimpuś VIII Edycja Postać Arkan

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.legenda-shinobi.pun.pl www.ratowniki.pun.pl www.terania.pun.pl www.eti2011r.pun.pl www.nms.pun.pl