Tylko Gracz może pisać na Tym wątku Poza tym Sen Bogów to zasady i miejsce na ogólne informacje.
Karta postaci:
Imię: Barchez. Gracz: Szymon.
Nazwisko: Torgalion. Poziom: 5.
Wiek: 16 lat.
Rasa: Człowiek. Klasa: Rycerz.
Opis postaci:
⦁ Cel życiowy:
Historia:
Bóstwo: Kord (20+5) Charakter: Neutralny. Typ maga: Modlitewny.
Charakter bóstwa: Neutralny.
S 28.
K 30.
Zw 24.
Sz 8.
Zm 8.
Odp 12.
R 16.
M 20.
Wie 22.
Wp 22.
Cha 22.
Wy 22.
OB 16/20
Wyp 122/162/242
PW 24
M 42
Pż 165
S 63
In 4/1
OP 3/-1
B 35%
Umiejętności:
-Dyscyplina: 17.
49%
-Jeździectwo: 16.
65%-25%
-Koncentracja: 20.
60%
-Dyplomacja: 18.
50%
-Pierwsza pomoc: 18.
50%
-Handel(P): 19.
56%
-Wycena: 10.
32%
-Kartografia(P): 18.
50%
-Taktyka(P): 15.
52%
Biełości:
⦁ Miecze: II, III.
⦁ Pancerze: Ciężkie, Ciężkie-Ciężkie, Bardzo Ciężkie.
⦁
Zdolności bojowe:
⦁
⦁
⦁
Zdolnści Pasywne:
⦁ Krzepa: +10% Pż, ++50% S. 1/2 koszt wykorzystywania S. +1/2 czas czynności opartych o Kondycję.
⦁
⦁
Zdolności rasowe:
⦁ Podatność kobiety.
⦁
⦁
⦁
Ekwipunek:
⦁ Półtorak: -5 In. 30+35 obr. 43% szans na trafienie krytyczne. (Stal: trwałość +2) [Miecz III]
⦁ Ciężka Kolczuga Płytowa: Bardzo Ciężki pancerz.
+8 OB. -7 IN. Wyparowanie 100. S: -14/r. Szybkość: 1/2 (bez biegu).
⦁ Trójkątna Tarcza Stalowa: Ciężka Tarcza.
+4 OB. -4 IN. Wyparowanie: 40/120 przeciw bełtom i strzałom. S: -8/r. Blok: 35%
-Drużyna Barcheza:
*
LTZ Ultratusa:
Streszczenie ostatniej sytuacji:
Po walce w wiosce należącej do Maga Relikana z orkami z Klanu Niebieskiej Kości wraz z piątkom towarzyszy zaczęliście swoją służbę. Z punktu taktycznego wioska nie posiada żadnej obrony a o barierze z pryzmatów trudno pomarzyć.Jest młoda i widać, że od niedawna zaczęła rozkwitać. Sam zostałeś przez swojego nowego szefa wybrany na dowódcę. Jednak wiesz z doświadczenia że to lepsze niż skończyć jako królik doświadczalny u Hugo Baress Van Skar. Teraz masz szansę chociaż zginąć w walce.
Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.
Offline