#1 2015-01-18 01:21:38

Viestun

Mistrz Gry

Punktów :   

Czempion - 13

13



Historia: Powstał ze związku schonbi z jakiegoś klanu z pół krwi Syjaninem oraz Schinigami-Holowa. Przy urodzeniu zabił 13 osób i stąd wzieło sie jego imię.  W wieku kilku miesięcy  zabił swoich nie godnych rodziców. W wieku kilku lat uczył sie alchemii i wszelkiej wiedzy niezbędnej mu do życia. Gotował i piekł ciasta aby zarobić jakoś na życie. Cały czas od momentu narodzin towarzyszył mu wyszczerbiony miecz. Po naukach i treningach zaczął czuć przeogromną radość z walki. Zabił swego mentora i ruszył w świat. Po kilku latach gdy znalazł małą błękitnowłosą dziewczynkę, którą nazwał Małą a jej prawdziwe imię to Orichide. Osiedlił się w 2 wymiarze, w Gwieździstych Monolitach Reodyx'a w jednej z mieszkalnych piramid w wiosce Rox.

Wygląd: Wysoki zbity facet o białych spodniach i czarnej koszulce. Nosi ciężkie buty a na głowie ma hełm pokrywajacy cały kark i czaszkę oraz twarz po usta w których są otwory na oczy. Jego błękitne oczy lubią piękno i widok demolki. Jego ogon z kości jest kolczasty. Nie ma włosów ani innego nie potrzebnego owłosienia na twarzy. Na lewym ramieniu ma tatuaż 13. Oraz posiada liczne blizny.

Charakter:  Trudny i dość wybuchowy, romantyk. Ceni sobie piękno. Lubuje się w walce z której się cieszy. Nie lubi jak mu się przeszkadza. Odpowiedzialny za Małą i swoje kobiety, jeśli jakieś posiada. Nie uznaje poddania się. Walczy do końca i zabija każdego kto nie da mu dość zabawy z walki. Uwielbia seks . Cały czas uśmiecha się w czasie walki.

Rodzaje Energii:
Posiada trzy podstawowe źródła energii i czwarte zdobyte. Ponad to posiada energię krwi.
KI: Czarna odmiana, którą posiada w wielkich zapasach. Używa ich do kilku ataków.
Rejatsu: Mroczna, ciężka energia duchowa z dziedzictwa Schinigami i Hollowa. Niszczy dusze.
Czakra: Neutralna do każdego żywiołu.
Pokrys: Czerwone, destrukcyjne gwiazdki.
Energia Krwi: Potężna energia krwi, wykorzystywana tylko do jego własnych technik.

Techniki Szermiercze:
Szybkie Cięcie: błyskawiczne cięcie nie do sparowania. Błyskawiczny atak mieczem z nie wyciągniętej pochwy. jednorazowy atak. [Średnie obrażenia]
Cięcie Księżycowego Sierpa: rozdziela sie na czterech i atakuje z każdej strony. Jest to atak z zaskoczenia, który może zakończyć się śmiercia wroga. [Śmiertelne obrażenia]
Taniec Miecza: rozdzielam się na 32 i atakuje z każdej strony biegając w kółko i tnąc to się zbliżając to oddalając. Technika kończy się śmiercia wroga. [Śmiertelne obrażenia]

Techniki Walki Wręcz:
Pochwycenie Broni: może złapać za ostrze broni białej i unieruchomić ją.
Wybicie Broni: uderzenie w nadgarstek, aby wybić broń szermierza.
Potrójna Pięść: trzy szybkie uderzenia pięścią, ale dzięki szybkości za każdym razem pięść wygląda jakby była potrojona. [Lekkie obrażenia]
Skok Do Walki: zwiększa obrażenia od pojedyńczego ataku o 100%. [Średnie obrażenia]
Skok Na Wroga: zwiększa obrażenia od pojedyńczego ataku o 200%. [Poważne obrażenia]
Uderzenia Ki: pojedyńczy atak niszczący ciało tam, gdzie zostanie trafiony wróg. [Poważne obrażenia]
Pięść Smoka: duży atak wyrzucający przeciwnika w górę oraz odrzucający go. [Średnie obrażenia]


Techniki Krwi:
Przemiana Energii: może zamieniać każdą z energii na tą, którą najbardziej potrzebuje w danym momencie.
Zamiana Substancji: zadolność alchemiczna zamiany danej substancji w inną o podobnym składzie.
Ogon Sayanina: w pełni zamieniam się w małpe, która zwiększa moje statystyki ciała 30-krotnie.

Pokrysowe Techniki:
Kula pokrysu: duża czerwona kula o destrukcyjnych możliwościach i sporej sile. [Poważne obrażenia] (Hadoken)

Techniki Czakry:
Wietrzne Cięcie: technika powietrza powodująca do istnienia ostrze, którego nie da się zatrzymać. Powoduje głębokie rany. Jest to podstawowa technika ninjutsu powietrza. [Lekkie obrażenia]
Przemiana: zmienia wygląd dzięki czakrze. To niczym prosta iluzjaz genjutsu. Poza tym efektem nie ma innych zastosowań. [Iluzja]
Podmiana Ciał: zamieniam swoje ciało z inną materią lub człowiekiem. Służy do szybkiego unikania ataku jak i teleportowania się na niezmiernie dużą odległość. Bardziej zaawansowane ninjutsu. [Obrona/Teleport]
Podział: dziele się na kilku, ale to iluzja, aby zmylić przeciwnika, to nic innego jak odwrócenie uwagi od prawdziwego mnie szykującego techniki. [Iluzja]
Kai: technika pozwalająca wyrwać się z genjutsu i iluzji zapewnia premię do obrony przed tymi technikami. [But]
Otwarcie Bramy Otwarcia: zapewnie zwiększenie siły i szybkości x1,5. Poza tym otacza mnie niewidzialna aura z czakry. [But] (Kaimon)
Otwarcie Bramy Uzdrowienia: zapewnia leczenie wszelkich ran oraz zwiększenie siły i szybkości x2. Oczy są puste od nadmiaru energii. [But] (Kyummon)
Otwarcie Bramy Życia: otacza zielona aura z czakry oraz zwiększa siłę i szybkość x3. Jest wtedy bardziej wytrzymały. [But] (Seimon)
Lotos Zewnętrzny: wymagająca otwarcia 1 bramy. Technika, gdzie potężnym ciosem wyrzuca się przeciwnika w górę po czym w locie oplątuje się go bandażami i potężnym ciosem posyła go ku ziemi. Tuż przed ziemią dobija się trzeci raz i uskakuje w bok, a przeciwnik z impetem uderza o ziemię.  [Zabójcze obrażenia]
Miękka Pięść: ciosy, które atakują narządy wewnętrzne i niszczą je. Mogą też zniszczyć przepływ energii. [Poważne obrażenia]
Pieczętowanie Zwoji:
Wietrzna Tarcza:

Opis Broni:

Żniwiarz Dusz 1: Nie wyzwolona forma Zam pakto bez poznania imienia to długa katana o ząbkowanym ostrzu. Miecz ten ma długość ostrza 185cm, co za tym idzie o 80cm dłuższe niż normalna katana. Poza tym jest o półtora cala szersza, czyli o prawie pięć centymetrów szersza. Imię miecza brzmi dość nietypowo, bo: Śmierć Pokonanego. "Death Beat"
Zam Pakto: długa potężna bitewna katana. Długość ostrza rośnie o dodatkowe 65cm do 250cm, a szerokość rośnie o kolejny cal. Ciężar wzrasta o 5 tuntów i 10 uncji. Jest to minimalnie odczuwalne.
Tryb I: zwiększa możliwości ciała o 300% i zapasy energii o 150%. Miecz wygląda tak samo.
Tryb II: zwiększa możliwości ciała o 400% i zapasy energii o 200%. Miecz spowity jest cieniem. Jest ostry i może ciąć materie niczym masło.
Tryb III: zwiększa możliwości ciała o 500% i zapasy energii o 250%. W koło miecza panuje mrok, a jego posiadacza spowija mroczna energia, która osłabia wroga o 25% i wszystkich w koło niego.
Schikaj: miecz zmienia się w potężne metrowe szpony wydłużające się do woli. Ciało jest o 10 razy silniejsze, a szybkość wzrasta 40-krotnie.
Tryb I: ukłuty w to samo miejsce wróg umiera od razu.
Tryb II: zamyka go w więzieniu dusz w szponach (mieczu), gdzie służy mu jako doładowanie broni.
Tryb III: w świecie dusz może absorbować jego energię po każdym ataku. Po zabiciu w taki sposób wchłania go całkowicie, a miecz wchłania miecz pokonanego i całą jego energię.
Bankaj:  Pięść nieba z czystego rejatsu zwiększają jego możliwości ciała 50 razy, a szybkość 200-krotnie. Trafiony nią przeciwnik ginie bezpośrednio. Omija wszelkie pancerze i obrony. Nie jest to atak do zatrzymania. Dusza rozbita na atomy jest przez nie wchłaniana i przekazywana bezpośrednio posiadaczowi. Nie można przez to używać magii obronnej, bo mija się to z celem.


Żniwiarz Dusz 2: nie wyzwolona forma Zam pakto bez poznania imienia to katana o ozdobnej tsubie. Ostrze tej katany ma 105cm i jest ładnie wykonane. Imię miecza broni: Tańczący na niebieskim firnamencie złota gwiazda srebrnej kuli. "Dance in blue firnaments gold star silvers balls."
Zam Pakto: normalna cienka katana do pchnięć o dłuższym ostrzu. Zapewnia zwiększenie zręczności i obrony o 200%. To miecz obronnej lewej ręki.
Tryp I: zrasta się z dłonią, aby uchronić przed wybiciem oraz wypuszczeniem jej z ręki. Tej dłoni nie da się odciąć tak długo jak się ją trzyma.
Tryb II: zwiększa odporność na obrażenia kłute i cięte jak również obuchowe. Z rękojeści wyrasta karwasz chroniący lewe ramię.
Tryb III: zapewnia zwiększenie wytrzymałości ciała dodatkowo o 200%. Lewe ramię całe pokryte jest już pancerzem. Tego ramienia nie da się uszkodzić bronią.
Schikaj: od ramienia rozrasta się pancerz na klatkę piersiową, a zdolność obronna rośnie 4-krotnie tak samo jak wytrzymałość ciała.
Tryb I: wzrost wytrzmałości ciała i obrony o 500%. Zbroja rozrasta się na nogi zwiększając zręczność i zwinność o 400%.
Tryb II: wzrasta wytrzymałość ciała i obrona o 600%. Powstaje hełm chroniący głowę. Zyskuje odporność na iluzje i magię umysłu. Oczy nie mogą zostać uszkodzone.
Tryb III: wzrasta wytrzymałość ciała i obrona o 700%. Z ramion wystają skrzydła, dzięki którym może latać. Zwinność i zręczność oraz szybkość rośnie o 500%.
Bankaj: zbroje i miecz otacza świetlista energia absorbująca całkowicie obrażenia. 90% obrony na fizyczne obrażenia i 75% na magiczne. Odporność ciała i obrona rośnie 35 razy, a zwinność i zręczność oraz szybkość 25 razy.
Tryb I: z rejatsu tworzy się klosz w koło niego, który zmniejsza obronę przeciwnika o 50%, a atak o 25%.
Tryb II: z rejatsu tworzy się większy klosz w koło niego, który zmniejsza obronę przeciwnika o 75%, a atak o 50%.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mga.pun.pl www.fifaturki.pun.pl www.sound4u.pun.pl www.wesolakompania.pun.pl www.fmrev.pun.pl