#1 2016-02-20 16:56:16

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Sesja dla gracza Tahzul.

Karta Postaci.

Imię: Tahzul.                    Gracz: Tatik.   
Nazwisko:                        Poziom: 5.
Wiek: 55.
Rasa: Półsmok (Błękitny)            Klasa: Zaklinacz.
Opis postaci:                       
http://www.diablo3.net.pl/dokumenty/zalaczniki/3/3-1248.jpg
•    Cel Postaci: (tu wpisuje gracz.)
Postać ponad to na plecach posiada wypustki na skrzydła a przedramiona i łydki pokryte ma łuską. W włosach ma małe różki oraz kolcze wypustki.

Historia:
Matka elfickiego pochodzenia powiła na przestrzeni lat dwóch braci. Każdego z innym przedstawicielem smoczej rasy. W zamian za potomka smocze istoty darowały życie jej krajaną. Teraz na polecenie matki starszej wioski Huntrus macie udać się do maga Huga Baressa Van Skara. Tam ma nauczać was sztuki magicznej przez kolejne lata. Towarzyszy ci chowaniec „Czarna Szabla”.
http://img01.deviantart.net/9979/i/2006/284/3/e/imp_warrior_by_beloved_creature.jpg

Bóstwo: Dragon (20+9)            Charakter: Neutralny.            Typ maga: Mistyk.       
Charakter bóstwa: Dobry.

S    22.   
K    25.               
Zw    25.           
                   
Sz    11.               
Zm    10.                               
                                   
Odp    14.
                                               
R    30.
M    16. +1[17]

Wie    38. +1[39]
Wp    30.
Cha    30.
Wy    25.

OB    8

PW    33

Pż    125   
S    48

In    17   
OP    7

PM    69

Umiejętności:

-Alchemia: 19.                   
-Czarostwo: 16.                   
-Blefowanie: 16.               
-Runo pisarstwo (R): 18.           
-Szukanie w bibliotece: 16.           
-Koncentracja: 16. +5.               
-Rzeźbiarstwo (R): 16.               
-Metalurgia (R): 16.               
-Płatnerstwo (R): 17.               
-Inżynieria (R): 17.               
-Przetapianie rudy (R): 17.           
-Odcyfrowywanie zapisów: 14.           
-Kowalstwo (R): 14.               
-Rytuały (R): 14.               
-Empatia: 16.               
-                       
-                       
Biegłości:
•    Szable: II, III.
•   
•   
•   
   
Czary:
•    Zaklniecie Kryształu: ST I. Koszt: ??? PM. Czas: ??? (dusza musi być chętna lub test WP).
•    Zaklniecie Pancerza: ST I. Koszt: ??? PM. Czas: ???
•    Zaklniecie Broni: ST I. Koszt: ??? PM. Czas: ???
•   

•   
   
Zdolności bojowe:
•   
•   
•   
   
Zdolności Pasywne:
•    Rzucanie w walce: (zapewnia premię +5 do koncentracji w czasie walki).
•    Mistrz zaklinania: (o 50% zwiększa szanse odklęcia przedmiotu, a o 25% zwiększa szanse zaklęcia).
•   
•   
•   

Zdolności rasowe:
•    Podatność kobiety.
•    Smocza krew.
•    Smocze oczy. (widzi ciepło istot).
•    Skrzydła (czekają na pierwsze wezwanie).
•    Odporność błyskawica: 25%.
•   
•   
•       

Ekwipunek:
•    Katana: Katana (Krasnoludzka Stal): -4 In. 28 obr. 68% szans na trafienie krytyczne. (Stal Krasnoludzka: Trwałość + 4, +5 obr, ST obróbki +2) [ +10% do ataku przeciw skórzanym pancerza lub bez i + 10% szans na trafienie krytyczne] [ Szable III]
•    Magiczna Katana: Katana: -3 In. 35 obr. 75% szans na trafienie krytyczne. [ +15% do ataku przeciw skórzanym pancerza lub bez. + 20% szans na trafienie krytyczne. +5 PM po zranieniu przeciwnika] [ Szable III]

-Drużyna Thazula:
*„Słoneczna Brzytwa”. Chowaniec.

-LTZ

Podróżujesz wraz z bratem Tahzulem do miasta Ittylion. Podróż z nim jest bardzo przykra i nudna. Co i rusz narzeka na pogodę i samą drogę. Wraz z karawaną jest bezpiecznie. W czasie podroży żywot swój dokonało ponad 67 cywilów i trzy razy tyle najemników z kompani najemniczych. W oddali majaczą stalowe mury Ittyliona okryte kloszem ochronnym dzięki kryształom energetycznym. W waszej wiosce magiczne drzewa zapewniały wam ochronę przed niebezpiecznymi istotami.
-Zbliżamy się do Ittylionu!!! - krzyknął żołdak na prawo od was a po chwili stopił się wraz z wierzchowcem w kałuży kwasu.
^"Kwasowe Plujki"!!! Rozproszyć się!!! - cały zwarty szyk rozproszył się a około 12 wielkich chrząszczy wyszło na wzgórze.
Jeden po drugim słał w niebo kwas, który spadał jak wielka kropla zagłady topiąc wszystko lub kwasowy deszcz raniąc  dotkliwie i degradując otoczenie.
Na prawo od was jedna grupka przestała istnieć

Ostatnio edytowany przez Ziutek (2016-02-21 13:31:25)


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

#2 2016-02-20 18:17:37

Niewiara

Tkacz Przeznaczenia

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Dołączam do brata i wraz ze słoneczną brzytwą staramy się jakoś to przeżyć. Wybieramy miiejsce takie by te jebane plujki nas nie dosięgły. Z dala od innych ludzi tak by nie być widocznym


"To, co mnie nie zabije będzie martwe, gdy z tym skończę."
"Nie ma lęku, jak masz sprzęcior w ręku."

Offline

 

#3 2016-02-20 21:10:39

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Twój chowaniec jest niezwykle wyczulony na ataki wroga dla tego prowadzi cię bezpieczną drogą. Jednak nie lubi jak podążasz za nim biernie. Nie przeprowadzałeś nad ni ewolucji dla tego nadal jest słaby.
Twoje szaty ucierpią od rozproszonego w powietrzu kwasu. tego nie unikniesz ale ocalisz skórę.
-Tędy ... !!! - usłyszałeś tylko tyle bo żołnierz krzyczący to zamienił się w roztopioną masę po bezpośrednim trafieniu.
Widzisz, Ciebie i brata dzieli jakieś sto metrów a w powietrzu jest więcej kwasu.
Ludzie giną będzie to dobra polana dusz. Łatwo zaklniesz tu ich dusze w kryształ aby stworzyć kryształ dusz.


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

#4 2016-02-21 13:04:13

Niewiara

Tkacz Przeznaczenia

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Świetnie Ci idzie Czarna Szablo. Gdy będzie bezpiecznie i zbierzemy odpowiednie elementy sprawimy że staniesz się silniejszy Ma się brata Alchemika to co się nie da rady? Nie biegnę teraz do brata bo to by było samobójstwo. Spotkamy się w lesie. Kryształ Dusz. Zawsze go chciałem mieć.


"To, co mnie nie zabije będzie martwe, gdy z tym skończę."
"Nie ma lęku, jak masz sprzęcior w ręku."

Offline

 

#5 2016-02-21 13:43:36

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Czarna Szabla przeskoczył rozpadlinę do której Ty się wtoczyłeś. Miecz przy pasie z krasnoludzkiej stali lekko ci ciąży.
W szczelinie widzisz trzęsącą się dziewczynkę obok niej leżą stopione szczątki prawdo podobnie opiekunki bądź matki.
Czarna Szabla odbił coś lecącego w ciebie. Z tego co widziałeś była to strzała. Ponagla Cie gestem abyś ruszał. Zaraz spadnie w to miejsce zapewne grad strzał lub kwas.


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

#6 2016-02-21 18:05:23

Niewiara

Tkacz Przeznaczenia

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Ajjj. Ta niewinna duszyczka nie powinna tak skończyć. Biorę ją szybko na ręce i biegnę za czarną szablą. Oczywiście jeżeli dziewczynka uniemożliwi mi ucieczkę to wybieram ocalenie swego życia. W ostateczności do pomocy w ucieczce używam skrzydeł.


"To, co mnie nie zabije będzie martwe, gdy z tym skończę."
"Nie ma lęku, jak masz sprzęcior w ręku."

Offline

 

#7 2016-02-22 00:04:10

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

W jednej dłonie masz katena w drugiej dziewczynkę a Twój chowaniec omija zgrabnie zagrożenia. Skrzydła tu tylko zaszkodzą Ci staniesz się łatwym celem.
Mała nie płacze ani nie wydaje żadnych odgłosów patrzy tylko na twoje różki. Jakiś włóczęga zabiegł Ci drogę i już miał ciąć nożem kiedy jakiś łysy koleś z młotem zdeptał go jak psa.
-Na Croma gdzie wrogowie!!! - rozdarł się a Ty poczułeś lęk.
Czarna Szabla skulił się a dziewczynka zemdlała.
Z tym facetem jest coś nie tak. Pobiegł dalej w paszcze wroga. A Ty widzisz już skraj lasu na wyciągnięcie ręki.


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

#8 2016-02-25 21:08:18

Niewiara

Tkacz Przeznaczenia

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Ten osobnik jest chyba ewenementem w skali świata. Mam nadzieję, że znajdzie swych wrogów i ich wyeliminuje. Jako że dziewczynka nie przeszkadza to nawet zajebiście. Ale na pewno nie mam zamiaru się cofać by zostać zabitym. Biegnę dalej by wyrwać się z tej pułapki


"To, co mnie nie zabije będzie martwe, gdy z tym skończę."
"Nie ma lęku, jak masz sprzęcior w ręku."

Offline

 

#9 2016-02-28 17:32:42

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Widzisz, że w kierunku z jakiego on nadbiegł nie dzieje się nic tak jak by las tam był martwy lub opustoszały. Tam jednak dostrzegłszy pancerze korpusu najemniczego. Przechwytują ludzi i pakują na wozy podstawione aby ewakuować ludzi. Na pewno na jakiś się załapiesz.
Jest tam może 36 najemników i trzy razy tyle cywilów. Wozów jest trzy więc nie wszyscy znajdą swoje miejsce i zbawienie uszy.
Jednak masz szczęście w pierwszej kolejności wchodzą ludzie z opaskami czerwonymi i zielonymi. Ty jako mag masz czerwoną.


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

#10 2016-02-28 22:27:29

Niewiara

Tkacz Przeznaczenia

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Więc udaję się tam jak najszybciej by kontynuować swą podróż do miasta. Moje zdolności bojowe są znikome więc tak będzie najlepiej. No i muszę odnaleźć brata


"To, co mnie nie zabije będzie martwe, gdy z tym skończę."
"Nie ma lęku, jak masz sprzęcior w ręku."

Offline

 

#11 2016-03-02 14:29:39

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Koło wozów krzątają się ludzie w srebrnych napierśnikach.
-Tędy ludzie z czerwonymi opaskami wsiadają jako pierwsi!!! Potem ci z zielonymi a na końcu kobiety i dzieci. Pozostali muszą czekać!!! - jakiś sierżant skrupulatnie sprawdza opaski jedna po drugiej.
^Następny!!! Jeszcze trzech do tego wozu i rusza transport!!! - krzyczy po przez zgiełk walk.
Na polane wdarł się oddział odzianych w biel ludzi a za nimi widzisz wielkiego chrząszcza na którym dumnie stoi mag z wyciągniętą dłonią.
Znasz ten rodzaj magii. mentalista. Zawładnął umysłem potwora.
Mała nadal jest nieprzytomna. A ty dostrzegłeś biegnące za olbrzymem, którego mijałeś nieporadne i szkaradne szkielety. jest ich sześc. Biegną za nim. Chyba olbrzym jest pupilkiem jakiegoś maga lub komuś się naraził. Jedno z dwóch.

Ostatnio edytowany przez Ziutek (2016-03-05 12:44:28)


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

#12 2016-03-05 02:48:43

Niewiara

Tkacz Przeznaczenia

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Rozumiem. Ide jednak jak najszybciej do wozu. Chce się staf wydostać. Jako ze mam czerwona opaskę to mam przywilej i zamierzam to wykorzystać. Jezeli mala nie będzie mogla iść ze mną to trudno. I tak wiele dla niej zrobiłem. Musze się odnaleźć z bratem i to jest mój najważniejszy cel.


"To, co mnie nie zabije będzie martwe, gdy z tym skończę."
"Nie ma lęku, jak masz sprzęcior w ręku."

Offline

 

#13 2016-03-05 12:49:25

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

-Mała jest twoją podopieczną?  - zapytał i szuka jej opaski.
Jednak kwas zatarł ślad po niej i nie posiada żadnej. Czyli traktowana jest jak IV kategoria człowieka.
Pozostali już pakują kolejny wóz a z wnętrza wychodzi 12 opancerzonych rycerzy w płytowych zbrojach. Stanęli przed wozami i wbili solidne tarcze w ziemi. Odległość między nimi jest spora. Po czym pomodlili się a z tarcz wyszła niebieska energia tworząc magiczne pole obronne.
^Na chwałę Tyra!!! - krzyknęli jednocześnie po wzniesieniu bariery.
Przed ciebie wcisnął się mag w czerwonej opasce jest szczupły i wątlej postury. Jego szczurze rysy twarzy i kaprawe oczka zdradzają paskudną osobowość.


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

#14 2016-03-06 11:56:50

Niewiara

Tkacz Przeznaczenia

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

-Uratowałem ją.
W pewnym sensie może być określona jako moja własność tak? Mam ochotę zabić tego szczurzego plugawca ale nie jest to dobre miejsce na robienie zamieszania. Chociaż muszę zapamiętać sobie jego wygląd. Jakbym go przebił ostrzem to czy strażnicy by się na mnie rzucili czy też nie?


"To, co mnie nie zabije będzie martwe, gdy z tym skończę."
"Nie ma lęku, jak masz sprzęcior w ręku."

Offline

 

#15 2016-03-06 14:47:28

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Re: Sesja dla gracza Tahzul.

Jesteście sobie równi statusem wiec było by to morderstwo. Co innego jak byś zabił kogoś z czarną bransoletą lub bez. wtedy była by grzywna za zabicie kogoś własności. A tak mógł byś nawet zostać stracony. Chyba, że po cichu i bez świadków. Wtedy żadnych konsekwencji.
-Rozumiem. Więc jeśli chcesz może iść z tobą. Nie ma bransolety wiec jeśli nie chcesz proszę postaw ją tu. Poczeka na swoją kolej. - popatrzył na ciebie badawczo.
^Stać!!! Zatrzymajcie tego maga przy wozie!!! Brat go szuka. - widzisz biegnącego mężczyznę w napierśniku i pokazującego twego brata za barierą w towarzystwie jakiegoś olbrzyma.
-Chyba jesteś ważny. i masz szczęście chłopcze. - uśmiechnął się.


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hoolsgame.pun.pl www.forumgraonaruto.pun.pl www.politologiaujk.pun.pl www.zetall.pun.pl www.clanefp.pun.pl