#1 2015-01-17 18:22:46

Viestun

Mistrz Gry

Punktów :   

Galaxypedia - Rasy i Gatunki

http://th.interia.pl/51,b1891c59c4551285/thimay.jpghttp://gim44.home.pl/prace_uczniow/tym/images/ork.jpg
Avilianie - Gatunek i jednocześnie nacja. przez wielu uważana za kolebkę humanoidów. Szeroko pojęty gatunek humanoidalny obejmujący następujące rasy: człowiek, ork, elf, ogr, niziołek, gnom. To oni najbardziej przyczynili się do odkrywania i integrowania  innych gatunków porozrzucanych na różnych planetach i to w sumie dzięki nim na lata od 0 do dziś mówi się Era Światła. Są architektami takich wynalazków, jak przeróżne statki kosmiczne lub koordynatory grawitacyjne. Ich największy wynalazek to Niebiańska Orchidea - system generatorów napędzanych energią surowców oraz magią, który odpowiada za emisję elektromagnetycznej projekcji aviliańskiego dnia, czyli codzienngo cyklu między wschodem a zachodem Słonecznej Firgi na planecie, niezależnie od położenia danej planety. Urządzenie to funkcjonuje wszędzie, gdzie jest jakakolwiek cywilizacja na Bliskim Kosmosie, ba, Niebiańska Orchidea okazała się przełomowym wynalazkiem dla społeczności z poza BK.
Ludy aviliańskie zamieszkują wszystkie planety na BK oprócz: Planet Centauri, Planet Arxiona i Planet Gazowych.




http://images66.fotosik.pl/530/b9c3290218697166gen.png
Androidy i Biomechanoidy - Cyborgi, które powstały z istot organicznych. Głównie celem zmachanizowania gatunków było znaczne podniesienie skuteczności na wojnach. Jednak z czasem cyborgi stały się w stu procentach robotami, by wyeliminować całkowicie wadliwości danego gatunku. Rozumujące cyborgi zaczęły pełnić też inne funkcje oprócz walki, bowiem zaczęły wyręczać zwykłych humanoidów od wielu ciężkich i żmudnych zajęć. Bardzo dużą rewolucję w wojskach zrobiły biomechanoidy, które nie dość, że są uzupełnione mechanicznie, czyli np mają wzmocnione ciało, lub nowoczesny system energonośny, to mogą też posługiwać się czarami magicznymi. Jednak wiele takich biomaszyn pozostawiło po sobie przykre wspomnienia...




http://images66.fotosik.pl/530/c5627610bab01fb1gen.png
Iladriusowie - Rasa połowicznie humanoidalna. Iladriusowie mają od pasa w górę sylwetkę podobną do ludzkiej, lecz od pasa w dół mają niewidzialne kłębowisko telekinetyczne, które sprawia, że istoty te mogą lewitować i latać. Ich skóra może mieć różne kolory, lecz są to ciemne barwy. Skórę mają pokrytą tysiącami małych kolców, na ramionach, łokciach, czy głowie kolce są znacznie większe. Iladriusowie nie mają krwi, ich żywot opiera się na energii magicznej, którą kumulują w punktach witalnych. Nie wiadomo kiedy powstali, lecz przypuszcza się, że przyczyną rozwinięcia się ich rasy są czarodziejskie eksperymenty. Inteligencja tych stworzeń opiera się na magicznej energii, która odpowiada za myślenie. Iladrius musi oszczędzać energię, ponieważ, gdy ją ostatecznie wyczerpie, przestanie istnieć. Iladrius jest wręcz zmuszony do tego, by powiększać pokłady swojej mocy magicznej. Ich energia magiczna nazywa się purusmaga, jest to bardzo alternatywna magia, którą każdy może praktykować. Iladriusowie opracowali wiele sposobów, by ich źródło cielesne purusmagi stało się niewyczerpalne. W historii kosmosu Iladriusowie zawsze byli w centrum zainteresowania ze względu na swą wyjątkowość, co za tym idzie, wiele mocarstw chciało mieć ich na własność pod groźbą unicestwienia. Wobec tego przedstawiciele tej rasy cały czas pracują nad najpotężniejszymi czarami magicznymi, by jakoś się bronić.
Purusmaga jest to według Iladriusów fundamentalna energia życiowa wszystkich światów. Purusmaga ma oczywiście wśród społeczności Iladriusów swoje wierzenia, księgi sakralne, myślicieli oraz akademie okultystyczne. Iladriusowie zamieszkują planetę Grand Sol. Są też nieliczne ugrupowania na innych planetach.




http://vignette1.wikia.nocookie.net/dragonball/images/b/b1/FriezaRaceDBHArt.png/revision/latest/scale-to-width/180?cb=20110716130335
Changelingi - Owiana złą sławą, okrutna rasa mutantów, która podbijała planety Dolnej Galaktyki, oraz niektóre planety Galaktyki Środkowej. Changeling jest to inteligentny kosmita, który jest wyposażony w rozmaite zdolności magiczne. Ci mutanci stosują sztuki walki oraz potężną magię do nikczemnych celów, interesuje ich tylko władza, zysk i potęga. Jednak nie są to bezmyślne istoty, potrafią myśleć logicznie i zachować czystość umysłu. Rasa ta występowała wszędzie, gdzie rządziła dyktatura, byli wykorzystywani do podbojów przez wielkich kosmicznych lordów, lecz z czasem to oni przejęli pałeczkę i sami stawali się bezwzględnymi dyktatorami. Nigdy nie solidaryzowali ze sobą rasowo, gotowi się powyżynać za swoją ubóstwianą potęgę.Gdy Changelingom nudziła się władza dyktatorska, lubili uprawiać handel rasami lub planetami. Ich hobby to niszczenie planet, albo walka z kimś potężnym, jednak Changelingi nie uznają porażek i zawsze dążą do jak najpodlejszego upokorzenia swojego przeciwnika.

http://images66.fotosik.pl/530/c19f80cfc7dc893fgen.png
Mortialowie - małe, białoskóre ludziki bez owłosienia. Posiadają elastyczne rogi na ciele, głównie na głowie. Mortialowie mają zdolność biegłego władania magią. Są to bardzo słabe istoty jeśli chodzi o siłę fizyczną, mają drobną budowę. Jednak stworzenia te są dosyć inteligentne i potrafią budować różne, ciekawe maszyny kosmiczne, które są napędzane magią grawitacyjną. Na Bliskim Kosmosie mówi się na nich - synowie grawitacji, ponieważ mają kilka ciekawych czarów opracowanych po to, by kontrolować przestrzeń po której się przemieszczają. Mortialowie zamieszkują głównie planety skaliste Rosalii i Selegant.




http://s.cdaction.pl/obrazki/of-orcs-and-men-zwiastun-fabula_4bb0.jpg
Tytanoskórzy (Birsa Brachus) - Humanoidalni giganci, mający od 3 do 4 metrów wysokości. Cechuje ich wysoka siła fizyczna i mniejsza od przeciętnej inteligencja. Tytanoskórzy, to tak naprawdę tylko przydomek, tak naprawdę ich nazwa brzmi Birsa Brachus. Są to dosyć krępe olbrzymy, o grubszych rękach, nogach i korpusie. Mają bardzo ubogie owłosienie na głowie, włosy rosną im tylko po bokach głowy lub na brodzie. Ich przydomek wziął się z tego, że nie czują bólu i są odporni na poważniejsze obrażenia. Każdy myśli, że to przez ich twardą skórę, lecz to tak naprawdę przez ich słabo rozwinięty układ nerwowy, oraz skryte głęboko pod tkanką tłuszczową i mięśniową ukrwienie. Tytanoskórzy więc mogą przyjmować obrażenia nie krwawiąc, oraz nie czując praktycznie nic. Pomimo dużej średniej masy ciała, skóra tych istot jest bardzo sucha i tworzy swego rodzaju małą osłonkę. Dorosły tytanoskóry wytrzymałby kilka pocisków z broni palnej. Tytanoskórzy mają bardzo mocny szkielet, oraz dosyć swobodną mobilność fizyczną. Rasę tą charakteryzuje śniada cera. Populacja tytanoskórych dominuje na planecie Memphis, oraz planecie Orengeli, stanowią mniejszość na wielu innych planetach Bliskiego Kosmosu. Są przystosowani to silniejszej grawitacji.




http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20131226114046/thronerush/images/a/a2/400px-Ent_1600.jpg
Drzewcy - Rasa ożywionych, wielkich drzew, które mają wykształcone liczne kończyny z gałęzi, za pomocą których się przemieszczają. Są oni tworem pradawnych magów-animizatorów z planety Golden w Dolnej Galaktyce. Drzewo, z jakiego powstali, to Urkaliat - wielkie, około dwudziesto metrowe drzewo, stworzone przez magów natury z Golden, którzy chcieli stworzyć idealną roślinę dającą wszystkie owoce i warzywa. Ich przeznaczeniem było także użyczanie swojej siły do budowania zamków ze skał górskich, wobec czego animizatorzy rzucili specjalny czar na owe, urodzajne drzewo o mocnej strukturze. Od Drzewca można wyczuć silną emisję magii, która steruje jego kończynami, oraz odpowiada za rozrost plonów.
Drzewcy są też potężnymi wojownikami, potrafią same usposobić się do walki fizycznej, pozbywając się liści i gałęzi na niektórych kończynach, by utworzyć grube, twarde pnie, którymi rozkwaszają nieprzyjaciół jak jabłko. Drzewcy zamieszkują wszystkie planety narodowości Golden.




http://film.thedigitalfix.com/protectedimage.php?image=MattShingleton/dantefour01.jpg
Demony - Jest to bardzo obszerna rasa potworo-podobnych istot, często o magicznych zdolnościach. Są to bardzo potężne stwory nieraz zamknięte w różnego rodzaju więzieniach na bardzo długo, tak aby nie szkodziły światu. Jednak przeważnie demony żyją w zaświatach, czyli w piekle, bądź w swoich wymiarach. Wielu znamienitych demonologów bądź magów uważa, że demony powstały z piekła, są to po prostu ludzie, po piekielnej metamorfozie, która była wynikiem całkowitego mentalnego oszpecenia i grzechu. Jedynym, oficjalnym bastionem demonów na Bliskim Kosmosie jest Księstwo Reebast, w którym urzęduje sześciu demonicznych zwierzchników, którzy otrzymują rozkazy bezpośrednio z mistycznych siedlisk Bractwa Orbis Daemonia (którego naczelnym jest król Reebast). Celem owych zwierzchników jest kontrolowanie istot, trafiających do zaświatów po ukończeniu żywotu, by trafiły one do mistycznych siedlisk. Ma to na celu utworzenie własnych zaświatów, które mają zdominować swoją rolą Piekło i Niebo. Demony w Reebast są autorami większości ksiąg okultystycznych, które nikomu nieznanym sposobem weszły w obieg aviliańskich gildii magicznych. Okultystyczne księgi opisują wiele działów sztuki magii, jednak są one nie na sprzedaż wśród gildii magicznych.
Najpopularniejsze układy demonicznej magii używane przez cywilizacje BK to:

Układ Rukaru - pobieranie silnego źródła oddziaływania siły poprzez wychwycenie go zmysłami. Gdy zmysły użytkownika poczują jakąś aktywność oddziaływania ogromnej siły, są w stanie zaklnąć tę siłę w swoim ciele, by po chwili ją rozładować, poprzez kontakt cielesny z danym celem.
Układ Roguo - rozproszone wyładowanie jakiejkolwiek energii, nastawione tylko i wyłącznie na trafienie wroga, lub wrogów.
Układ Bel Rogua - skupione wyładowanie jakiejkolwiek energii, nastawione tylko i wyłącznie na skuteczność przy uderzeniu.
Układ Runatu - zespolenie z jakąkolwiek energią, które sprawia, że użytkownik ma takie same właściwości co dana energia, oraz ma pełną kontrolę nad energią.
Układ Rozara - utworzenie ruchomej aury magicznej, która pełni rolę osłony użytkownika, bądź manipulowania obiektami materialnymi i niematerialnymi w pobliżu. Jest to zaawansowana, skoncentrowana telekineza o krótkim zasięgu.
Układ Khiakou - spotęgowanie źródła energii poprzez kontakt z mistycznymi siedliskami, przepełnionymi bezdenną, magiczną tonią.


UPDATE 21/05/17

Północne planety drugiej galaktyki są bardzo niebezpieczne. Jest tam mnóstwo śmiercionośnych stworzeń.
Zarówno na planetach jak i w ich przestrzennym obrębie łatwo o nieszczęście.
GATUNKI PÓŁNOCY 2 GALAKTYKI

Lądowy Kolos - Wielki ssak żyjący w ekstremalnych warunkach. Rozmiary tych stworzeń to 50-350 metrów. Ich gatunek jest często spotykany na północnych planetach gdzie są kontynenty z klimatem równikowym. Można poznać ich po zgarbionej, humanoidalnej sylwetce i czterech umięśnionych kończynach. Kolosy mają najeżoną sierść która pełni rolę ochrony przed brutalnymi zjawiskami natury. Kolosy są wszystkożerne. Ich magiczną umiejętnością jest tchnienie rażącym piorunem z pyska. Kolos potrafi emitować energetyczny grom o czerwonej barwie, który dezintegruje cel na atomy.

Gwiezdny Kolos - Dziesięcioramienny olbrzym mierzący od 1000 do 2500 metrów. Przemierza gwiazdy lub mgławice by żywić się gorącą materią. Jego ciało jest pokryte najróżniejszymi minerałami pozyskanymi z meteorytów co daje mu dużą wytrzymałość. Zdolny przebywać na powierzchni gwiazd. Bardzo niebezpieczne stworzenie, gdy się rozzłości wyrzuca z ciała słoneczne eksplozje mające po 200 km zasięgu. Gwiezdne kolosy żyją na planetach Północy, ale najczęściej widuje się ich w przestrzeni lub w strefie mgławic.

Zmutowany Nekrofag - Drobnoustroje pełzające po żywej lub obumarłej tkance organicznej. Potrafią je ożywiać i mutować wytwarzając nowy byt. Ich celem jest szukanie kawałka jakiegoś organizmu by zacząć proces syntezy który może trwać bez granic. Ciężko określić czy taki skomplikowany twór jest świadomy, ale pewne jest to że kieruje nim bezdenna żądza scalania się. Są o tyle niebezpieczni, że są nie do wykrycia, gdyż mogą scalać się z żywym gatunkiem, rośliną czy minerałem. Mogą być w ziemi i powietrzu. Tylko próżnia nie daje im możliwości syntezy.
Nekrofagi żyją na planetach gazowych lub skalistych. Ich uniwersalność pozwala im nawet tworzyć zalążki życia na gwiazdach czy asteroidach.

Magnetar - Kosmiczny gatunek potężnych istot władających materią przestrzenną. Byty te są w stanie kontrolować orbity planet, zmieniać grawitację i kondensację materii. Przeciętny magnetar bez problemu może doprowadzić do zapadnięcia się planety lub zniszczenia absolutnego.
Wygląd magnetara ciężko porównać do czegokolwiek. Jest to latająca plątanina włókien organicznej tkanki nerwowej. Jedyne kontakty z tym stworem są gdy ten zechce się zmaterializować do pojmowalnej przez dany gatunek formy. Magnetar potrafi wytwarzać swoje wymiary mentalne na wzór mistycznych siedlisk. Jeden z najstarszych gatunków w makrokosmosie. Prawdopodobnie starszy niż Era Światła i Era Mroku.

Transformator - Humanoidalny i inteligentny gatunek. Jego cechą jest zmiana materii swojego ciała by eksplorować kosmos. Wraz z dotknięciem jakiejkolwiek materii transformator przybiera jej właściwości. Dlatego jest określany żywiołakiem tego czego się dotknie. Ich celem jest gromadzenie jak najbogatszej gamy próbek materii by móc się w nie zamieniać w zależności od sytuacji. Są nazywani gwiezdnymi kameleonami i mogą się ukrywać gdzie chcą i jak chcą.
W trzecim tysiącleciu e.ś. król Krieg z rodziny Emburnów z nimi współpracował przy zasiedlaniu dzikich planet. Na planecie Hiladria powstała placówka gdzie ten gatunek gromadził skarb w postaci próbek. Skarbnica była przez wieki grabiona przez Emburny i nie wiadomo w jakim obecnie jest stanie.


Mroźnorzęsa - Pochodzi z mistycznych siedlisk. Twór demonicznych mistrzów Reebast. Profanacja ludzkiej damy pokrytej zlodowacowymi kolcami przypominającymi bujne rzęsy. Ostatnio widziano je na planecie Idill Gorgetoris.
Mroźnorzęse to przedziwne stworzenia a ich specyfika zadziwia nawet najwybitniejszych archeologów.
Władają one czymś w rodzaju nekromancji lub architektury przy pomocy magii lodu. Siłą wyobraźni wytwarza przepiękne budowle, naczynia i ozdoby z lodu. Ma manię na punkcie piękna a urok osobisty jest jej zabójczą bronią. Potrafi otumaniać zmysły i rzucać klątwy.
Jest twórczynią unikalnego minerału magicznego - Arktyczny Kier.


Tundrowcy - Plemienni mieszkańcy kontynentów Północy. Przedstawiciele znanych, człekokształtnych ras lecz ulegli deformacji przez liczne oddziaływania radioaktywne i toksyny. Są zmuszeni do postapokaliptycznego żywota na brudnej i dzikiej Północy. Niektórzy są mocno napromieniowani co daje im szczególne zdolności, inni są zdeformowani. Środowisko tundrowców podlega bezwzględnej selekcji naturalnej bo tylko najsilniejsi są w stanie przetrwać tworząc obozowiska tundrowców. Wirusy i zarazy wyeliminowały najsłabszych a wykształciły tych silnych. Tak czy siak nikt by nie chciał by tundrowcy znaleźli się w normalnej cywilizacji ze względu na ich paskudne i nieuleczalne wirusy. Ewolucja wraz z całym radioaktywnym bagnem wykształciła przez tysiące lat nowy gatunek zdolny do życia na planetach półgazowych.

Mentalomorf - Lewitujące monstrum w kształcie pulsującego mózgowia ociekające cytoplazmą. Wydaje pisk przeszywający każdą barierę. Zbliżenie się do niego w powoduje całkowity paraliż umysłu i utratę własnej woli.
Posiadają wysoce zaawansowaną psychokinezę przez co są zdolni do neutralizowania zagrożeń kosmosu.
Mentalomorf potrafi projektować iluzję wedle własnej woli. Jego iluzje są bardzo wiarygodne, gdyż mentalomorf umie sprawnie dezorientować zmysły tak, by oponent widział, słyszał i czuł fałszywą rzeczywistość. Te twory świetnie władają wszystkimi rodzajami magii dzięki swojej wrodzonej inteligencji.
Gatunek zamieszkuje wszystkie planety Północy lecz spotyka się go stosunkowo rzadko.

Bulwoczłap - Dwunożna, plugawa kreatura z wielką bulwą zamiast górnej części ciała. Na kontynentach północnych planet są ich całe stada. Chodzą oni po lądzie i pożerają inne formy życia. Bulwoczłapy są niepozorne a ich ruchy są powolne i ociężałe. Wszystko zmienia się gdy ujrzą potencjalną ofiarę którą mogą zjeść. Wówczas to ich zniekształcone nogi nabierają wigoru a ich bulwa jest gotowa do chwytania. Pożeranie przez bulwę to przerażające zjawisko ze względu na swoją szybkość i gwałtowność. Otwarta bulwa jest wizualnie o wiele większa i bardziej paskudna. Mówi się, że najgorsza życiowa trauma jest niczym przy tym co prezentuje widok otwartej bulwy.
Bulwoczłapowi towarzyszy smród zgnilizny z ciał jego ofiar oraz odór psującego się świeżego mięsa.

Królowa Bulwoczłapów - Gigantyczna, tłusta, obmierzła bulwa z setkami kończyn po bokach które pozwalają się jej przemieszczać. Jednak królowe nie zwykły ruszać się ze swojego gniazda, tylko czekają na fanty od swoich sługów. Zachłanność królowej jest nieograniczona, jej głód rośnie wraz z jedzeniem. Gdy osiągnie duże rozmiary to wychodzi na powierzchnię i zjada coraz większe gatunki. Niektóre królowe są zdolne wzlatywać w przestrzeń i połykać asteroidy lub całe floty okrętów.

Trójgrzmot z Gerdore - Trzygłowy, kościany smok z mistycznego siedliska. Jego ciało jest zbudowane ze smoczych czaszek, a trzy największe stanowią trzy główne głowy. Zamiast zwyczajnego ognia zieje zaklętym podmuchem który nosi nazwę 'ogień Mokotha' - Mokoth to starożytny mędrzec z mistycznego siedliska Gerdore. Zaklęty ogień obraca wniwecz i wymazuje z kontinuum czasoprzestrzennego. Płomienie Mokotha likwidują całą fundamentalną wartość magoprzestrzenną sprawiając, że dany byt nigdy się nie wydarzył.
Moc ognia Mokotha jest zbyt wielka, dlatego hodowla smoczych trójgrzmotów jest bardzo rozważna nawet w rękach demonów. Trójgrzmoty podróżują w czasie szukając najrzadrzych odmian smoków by pozyskać trofea z ich czaszek. Pokonywanie tysięcy smoków daje im potęgę na tyle wielką że mogą oni pojąć tajniki ziania ogniem nicości Mokotha.


Demoniczny Chór Serc - Wojownicy pochodzący z mistycznych siedlisk. Najsilniejsza jednostka Reebast. Demon o czarno-białej strukturze ciała. Ma parę skrzydeł, rogów i widoczne, bijące serce po środku torsu. Chórzyści to wojownicy dobrzy pod każdym względem. Od początków swojego istnienia szkolą się we wszystkich detalach potrzebnych do eliminacji wroga i do samodzielnego przetrwania.
Charakterystyczne dla demona jest bicie serca wydzielające się z jego klatki piersiowej. Chórzysta zna na wylot wszystkie zagadnienia magii poruszane przez demonicznych mędrców dzięki czemu skutecznie ich wyręcza z dawnych obowiązków.
Mają zdolności kreatora i wiele tworów z siedlisk jest ich dziełem. Grasują na Północy dosyć rzadko. Lubują się w tworzeniu inteligentnych tulp w świecie rzeczywistym by krążyły po rzeczywistości bogacąc ich myśloświat.
Tulpy chórzysty to rozwinięte myśloformy wtapiające się w środowiska. Magiczne emanacje kształtują się przez doświadczenie zdobywane we wszechświecie. Tulpy są awatarem umysłu i mają takie same cechy co stworzyciel. Chórzysta w ten sposób dokonuje mentalnej ekspansji wszystkiego co istniało i istnieje. Każda tulpa reprezentuje jakąś cechę, lub kombinację cech charakteru. Wyimaginowane byty bogacą się poznając różne doznania zmysłowe, wszystkie osobliwości w kosmosie i alternatywne światy i ich wpływ na ogół wszechrzeczy. Demonolodzy uważają, że tulpy są wszystkim co nas otacza i nawet twórca jest tulpą stworzoną przez inną tulpę i tak w nieskończoność. Błędne koło. Chórzyści jako rasa wytworzyli nową klasę - tulpomancję.

Ostatnio edytowany przez Viestun (2017-05-21 10:33:02)

Offline

 

#2 2017-05-21 10:48:38

Viestun

Mistrz Gry

Punktów :   

Re: Galaxypedia - Rasy i Gatunki

Dodałem dziś kilka ras hasających po północy 2 galaktyki.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.death-note.pun.pl www.pierscienwladcy.pun.pl www.nithrp.pun.pl www.etikielce.pun.pl www.tyskie.pun.pl