Event Świąteczny
Co roczny event organizowany tylko od 22.12. do 27.12.
⦁ Tryb Koła Fortuny.
⦁ Typ Dungu.
⦁ Kampania.
Koło Fortuny: Posiada 4, 6 lub 8 polowe koło zależne od sytuacji i ilości pustych pól.
4 Polowe: to najsłabsze koło dotyczy tylko estetyty postaci.
-Nie posiada pustych pól.
-Każde pole wygrywa.
-Dostępne dla każdej profesji i rasy.
6 Polowe: To koło pozwalające na zmianę umiejętności lub zdolności.
-Posiada puste pole.
-Dostępne dla każdej profesji i rasy.
8 Polowe: To koło z przedmiotami trudno dostępnymi w grze.
-Posiada dwa puste pola.
-Dostępne dla każdej profesji i rasy.
-Ograniczenie do trzech prób.
Typ Dunga: są to trzy rodzaje które gracz ma do wyboru.
-Zapomnine Ruiny.
-Tajemnicza Jaskinia.
-Ciemna Noc.
Każdy z nich zapewnia inne doznania i można przejść tylko raz każdy dung.
A oto nagrody zależne od Dungu:
⦁ Zapomniane Ruiny:
-Sekretny Grimur +2 do dowolnej statystyki.
-Broń pod biegłość w razie braku biegłości 10.000 waluty w świecie gdzie się jest.
-Reputacja postaci +5.
⦁ Tajemnicza Jaskinia:
-Źródło Talentu: jedna biegłoś lub pasyw za darmo.
-Skarby w dziełach sztuki za 250.000 łacznie są w jaskinie.
-50% szans na znalezienie NPC Yoko. Półsmoczyca. Strzelec. Poziom 1.
-15% szans na znalezienie Bossa.
Czerwc Czarnego Słońca.
Klasa: B.
Rodzaj bestii: Wynaturzenie Robak.
Skarb:
-Serce besti dające +5 do Siły, Kondycji i Odporności. [Nieporządane zmiany: -5 do Wiedzy i Wyglądu]
-1.000.000 w kamieniach szlachetnych i 5.000.000 w złocie.
-15% szans na znalezienie Broni Runicznej.
-80% szans na znalezienie przedmiotu magicznego.
⦁ Ciemna Noc:
-Reputacja +20.
-Wlka z Zabójcą Gothikiem. Assassyn. Człowiek. Poziom 10.
-25.000 nagrody.
-Cały ekwipunek Gothica.
Typ Kampani: wchodzisz w kampanię włącząną w Twój scenariusz nisący duże następstwa w polityce miejsca w, którym jesteś. Poza tym na ten typ trzeba decydować się od zaraz. Inaczej będzie nie dostępne.
Warunki wstęone:
-Postaś minimum na 3 poziomie.
-Przynajmniej dwa NPC.
-Chęć do podjęcia ryzyka.
Jeśli nie spełniasz warunków za każdy brak doliczane jest 5% szans na śmierć. (np. masz 1 poziom to już 10% ryzyka, nie masz NPC - ta +10%. Więc w sumie +20%)
Poziom Kampani:
-Łatwy: 10% szans na zgon. 25% szans na zgon NPC - ta.
-Średni: 25% szans na zgon. 50% szans na zgon NPC - ta.
-Trudny: 50% szans na zgon. 75% szans na zgon NPC - ta.
-Heroiczny: 75% szans na zgon. 100% szans na zgon NPC - ta.
Ostatnio edytowany przez Ziutek (2014-12-21 00:31:33)
Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.
Offline
Mistrz Gry
ELO
Ja w to się gra ;0
Ostatnio edytowany przez Lore-Wolf King (2014-12-15 18:43:23)
Offline
Bardzo ławo masz do wyboru masę ras oraz pod ras.
Od standardowych raas np.
Elf.
Człowiek.
Krasnolud.
Półork.
Ork. itp.
Po podklasy.
Drow czyli nroczny zły elf.
Krasnolud tarczowy.
Cesarski potomek ludzi o dłuższym czasie życia. itp.
Świat ograniczony jest na starcie do sześciu wysp. Które ja losuje jako MG dla gracza.
Gdy masz rase pora na klasę o tym znaczenie mają statystyki.
S - siła cenna dla wojowników.
K - kondycja cenna dla każdej klasy.
Zw - zwinność cenna dla łuczników i zabójców.
Sz - szybkość najcenneijsza dla zabójców i wojowników.
Zm - potrzebna każdemu ale najbardziej strzelcą.
Odp - odporność przydatna każdemu.
R - rozum przydatne ale najbardziej magą potrzebne.
M - mądrość potrzebna kapłaną.
Wie - wiedza potrzebne magą.
Wp - potrzebne każdemu na jakiś sposób.
Cha - charyzma potrzebna każdemu a zwłaszcza kapłąną.
Wy - wygląd estetyka postaci.
Jak mamy opisane polecam zobaczyć kartę gracza w tym wątku.
Na każdą statystykę jest inny rzut ale o tym później. Gdy mamy rasę pora na klasę. Klasy to bulid czterech domen umiejętności i ich zdolnośći.
-Wojownik. Zero magii sam fizyk.
-Mag. Zero fizyka sama magia.
-Kapłan wiecej magi mniej fizka.
-Zabójca więcej fizyka mniej magii.
Gotowe klasy to nic innego jak bulid klas np.
Paladyn to domena wojownika i kapłana w prporcjach 75% Wojwnika do 25% Kapłąna.
Jeśli już wytłumaczyłęm przejdę do dalszych wyjaśnień.
Po klasie masz umiejętności to połowa wsółczynnika Rozumu (R). Wybierasz je sam potem rzucasz na jakim poziome są.
Po umiejętnościach pora na zdolnośći. jest ich kilka gróp.
-Zdolności pasywne: działają zawsze bez twojej woli.
-Biegłości: np w broni takiej jak miecz długi czy pancerz średni albo tarcze.
-Zdolności bojowe: to zdolności fizyczne jak potężny atka czy uderzenie tarczą. Mają specjalne cechy i są silniejsze od normalnych ataków.
-Czary: dostępne tylko rzucającym czary jak kóla ognista.
-Zdolności rasowe: posiada je każdy na starcie poza człowiekiem i raz na 3 poziomy dochodzą nowe.
To na wstępie tyle. Jak na razie myśle, że napisałem jasno.
Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.
Offline
Starszy Akolita
Ja Tryb Kampani :HEROICZNY !!!
Ostatnio edytowany przez xxinspironxx (2014-12-21 01:21:33)
Offline
Starszy Akolita
raz siężyje.... nie ma ryzywka nie ma zabawy... i tego się trzymajmy
Offline
Dwa ogłoszenia drodzy gracze.
I. Ban z graczki Neferia został zdjęty.
II. Gracz Quzuro zgłosił się na Tryb Kampani Heroicznej.
Ogłoszenia drobne.
Koło fortuny losuje sie jedno co dzień. Jednak to ośmio polowe koło fortuny ma ograniczenie do trzch użyć. Aby nik potem nie psioczył.
Dungi po wykonaniu przez gracza są nie aktywne do następnego dnia. Jednak ktoś coś zdobędzie do tego czasu to zostaje to z nim jednak dalszy dung jest zablokowany.
Kolejnego dnia powstaje kolejna możliwość.
Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.
Offline
Dobrze Niewiaro.
Valanthe zgłosiłą się na Tryb Kampani średniej.
Neferia zgłosiłą się na Tryb Kampani średniej.
Co do tzreciej Twojej postaci musisz skonultować sie ze mną.
Masz też dwie możliwości:
Pierwsza.
Zdać się na mnie po przez losowe statystyki pod klasę i rasę ora bulid umiejętności oraz zdolności pod klase.
Druga.
Zrobić ją osobiście u mnie w domu.
Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.
Offline
Opcja pierwsza jest spoko. Zdaje się na nią tylko jak wpadnę do ciebie to dogadamy się dokładnie o klasę itp. Niebawem przybędę. Chcesz coś co mógłbym ci przynieść?
Offline