#1 2017-06-25 01:43:42

 Ziutek

Mistrz Gry

Punktów :   

Wspólny start dla Klanu Jastrzębia.

Cały zachód wraz z zachodnim wybrzeżem odbitym bez klan-owców leży w terytorium wpływów Klanu Jastrzębia. Od  Magiaurbe dzieli ich zaledwie dwu kilometrowy pas ziemi niczyjej między Magiaurbe. Od strony Klanu Lwa oddziela was Rzeka Żółta(jak Amazonka), której nurt jest zdradliwy i rwący. Praktycznie jest nie ma możliwości przeprawienia się przez nią znanymi wam metodami. Swoje źródło ma gdzieś za Magiaurbe a dokładniej nie  ustaliliście tego. Od południa dzieli was od Klanu Niedźwiedzia nie przebyte pasmo Gór Olbrzymich. Gdzie szczyty znikają w chmurach. A na ich szczytach zawsze panuje lód i śnieg.
Wasz klan ma 10 wiosek i 3 miasteczka oraz jedną siedzibę klanu założoną przez samą Avenę.

-Stolica Klanu Timor:
Starszyzna klanu przebywa na jej terenie jak i najlepsi rusznikarze z całego klanu mają tam swoje zakłady jak i wielkie huty. To w tym mieście spoczywają wszelkie tajemnice klanu a miedzy innymi sekret wyrobu prochu. Wielka biblioteka gdzie spisana jest cała wiedza jaką klan posiada. Jest też tam zbiór praw spisanych własnoręcznie przez Aven.
Populacja nie jest do końca znana ponieważ większość rusznikarzy ściąga tu rzesze klientów, którzy jako członkowie klanu mogą nabyć ich produkty.
Większość alchemików i uczonych cały czas w swych laboratoriach dopracowują recepturę prochu.
Samo miasto znajduje się dość blisko Magiaurbe na wyżynach poniżej dżungli Bez Powrotu.


^Miasteczko Peccatum:
Słynie z świetnej stali oraz Wielkiej Huty znajdującej się w tym miasteczku. To w nim pozyskiwane są rudy metali potrzebne przy otrzymywaniu odpowiednich stopów w rusznikarstwie. Ponad to opodal Paccatum znajdują się złoża surowców potrzebnych przy produkcji prochu.
Miasteczko zostało założone jako drugie i jest domem górników i hutników. Nie maja w swej sprzedaży gotowej broni lecz tylko pół produkty potrzebne do jej złożenia.
Posiadają stałą liczbę mieszkańców a wynosi ona kilka tysięcy. Z czego więcej niż połowa to strzelcy klanowi dbający o bezpieczeństwo robotników.
Znajduję się w połowie wysokości gór Olbrzymich i jest zarazem najwyżej położonym miejscem zamieszkałym przez członków klanu.

^Miasteczko Ira:
Jest największym miasteczkiem z pośród wszystkich trzech. Skupia tyle członków co pozostałe wioski.
Nie słynie niczym szczególnym poza zaludniającymi ją ludźmi. Jednak dzięki temu dostarcza swojemu klanowi całą żywność. Jej ulokowanie nieopodal Żółtej rzeki. Ziemia po jej wylewach jest żyzna a roślinność szybko rośnie. Niziny Zalewowe są pokryte polami aż wzrok sięgnie zaś miasteczko znajduje się na jedynym pośród nich wzniesieniu co zapewnia mu ochronę przed zalaniem ale tym samym uniemożliwia mu dalsze poszerzenie swoich terenów. Tak wiec od lat miasteczko zostaje takiego samego rozmiaru.
Niegdyś Aven chciała przenieść tu stolicę jednak po pierwszym wylaniu rzeki wiosną zmieniła swoje zdanie kiedy to wioska zajmowała też niziny. Wszyscy zamieszkujący ja wtedy zginęli a nurt zniszczył całe zabudowania. Obecnie miedzy potężnymi drzewami są drewniane platformy ratunkowe dla chłopstwa i ich trzody, która nie zdążyła by na czas wrócić do miasteczka.
Niektórzy wieśniacy widząc ich skuteczność wznieśli swoje domostwa na solidnych palach aby być bliżej pól. Ten eksperyment się powiódł dla tego miasteczko ma szansę na dalszy rozwój.

^Miasteczko Invidia:
Miasteczko nad plażą. Jako jedyne zapewnia świrze ryby oraz transport przybrzeżny do innych wiosek. Jest najmniejsza jednak dzięki zakładom szkutnicza i sztuce przeniesienia broni palnej na statki może powstać okręt wojenny mogący zniszczyć wroga z dalszej odległości niż znane aktualnie metody. Aktualnie jest to najmłodsze miasteczko jak i większe skupisko członków klanu. Nie zajmuje wielkiego obszaru ziemi ponieważ rozwija się w stronę morza za sprawa patentu, który spisał sie w terenach zalewowych w Iri.
Obecnie miasteczko zajmuje Zatokę Zębów
.

*Wioska Lignum:
Znajduję się w dżungli Czterech Wiatrów, która słynie z dużej różnorodności drewna nadającego się na kolby broni palnej. Z ciekawostek dotyczących tej wsi trzeba dodać, że cała znajduje się w koronach drzew gdzie dostać się można tylko dzięki mostom rozwieszonym między drzewami. Specjalne windy grawitacyjne pozwalają opuszczać twory. Jednak nikt poza mieszkańcami nie ma wstępu do wioski. Nawet starszyznę klanowa nie ma wstępu tam.
Wioska skrywa jakieś tajemnice, którymi nawet z klanem nie chce się podzielić.

*Wioska Sulphuris:
Znajduje się u podnóża gór Olbrzymich na północny-wschód od Paccatum wioska słynie z tego, że wejść do niej można tylko w bezwietrzną pogodę i mając tylko przewodnika. Każdy kto próbuje tego zrobić bez tych dwóch czynników skazany jest na pewną śmierć.
Wioskę chronią śmiercionośne opary oraz masywne pionowe zbocza gór Olbrzymich. Mieszkańcy wioski nauczyli się żyć w tych niesprzyjających życiu środowisku dzięki Aven która obdarowała ich wspaniałymi narzędziami pomagającym im w tym.
To tutaj alchemicy pozyskują wszystkie składniki niezbędne do produkcji prochu. Wioska jest największym dostawcą w klanie tego surowca.
Jednak średni wiek życia w niej rzadko przekracza 45 lat da tego też młodych jest tu mało a większość mieszkańców żyje tutaj tylko ze względu tradycji rodzinnych lub strachu przed światem.

*Wioska Desperandum:
To wioska będąca tak naprawdę ośrodkiem karnym ulokowanym w delcie Żółtej rzeki. Wioskę chroni wysoki na kilkanaście kroków wysoki mur wzniesiony rękami skazańców. W czasie jego wznoszenia zginęły tysiące więźniów i setki ich strażników w czasie nagłych fal powodziowych  czasie wylewu rzeki. Mur runął tylko raz kiedy to kilkanaście tysięcy więźniów zginęło natychmiast zmiecione potężną falą rzeki. Jednak było to na początku kiedy mur był słaby a więźniowie zaczynali być tu sprowadzanie przez Avenę.
Teraz nie dość, że mur jest wysoki to dodatkowo jego grubość jest dwu krotne większa od wysokości. A fundamenty sięgają trzykrotnie dalej niż mur jest wysoki nad ziemią.
Więźniowie dzień i noc wydobywają wszelką rudę oraz cenne minerały aby wzmocnić klan.
Część więźniów stanowią złapani w niewolę bez klan-owcy oraz członkowie innych klanów. Tak naprawdę to kolonia karna stworzona dla rozrywki Aveny.

*Wioska Equo:
Znajduje sie na wschodzie klanu wśród równin Snu. Słynie z hodowli wspaniałych koni. Poza tym nie wyróżnia się niczym szczególnym. W porównaniu do innych wiosek nie ma wpływu na rozwój kunsztu rusznikarskiego w klanie. Jednak słynie z swoich Konnych Strzelców. Wielu młodzieńców chcąc do nich dostąpić wyrusza w podróż przez tereny klanu aby się tu dostać.
Pogłoski mówią, że nawet Aven zobaczywszy to miejsce zostawiła w spokoju mieszkających tu ludzi. A oni w podzięce ofiarowali jej wspaniałego czarnego ogiera. Najwspanialszego konia jakiego posiadali.

*Wioska Pes:
Sławna wioska nadbrzeżna gdzie ludzie specjalizują się w szkutnictwie i walkach morskich. Broń palna jak i technologia szkutnicza rozwija się tu w jednakowym tempie. Jednak ludzie mają tu też coś z czego wioska jest bardziej sławna. A mianowicie chodzi o tutejszy alkohol.
Miejscowi pędzą go z czego się da. nie ważne jak ale aby mocno klepało. Dla tego jest też powiedzonko związane z tą wioską.
"Jeśli piłeś alkohol z Pes wiedz jedno. Twoje bebechy już dawno odeszły z tego świata."
Dostęp zarówno do statków jak i broni palnej sprzyjał korsarstwu i piractwu. Dla tego też miejscowi marynarze są postrachem bez klan-owców.
Powiada sie też, że to przez nich inne klany zrezygnowały z dostępu do wód oceanu aby nie musieć się z nimi użerać bez przerwy.

*Wioska Calceus:
Słynie z hodowli zwierząt na środkowych nizinach Angomery. Poza mięsem, mlekiem oraz runem zwierząt pozyskuje skóry, kości, rogi i kopyta z których wytwarza sie tu przedmioty codziennego użytku jak i odzienie czy buty. Jednak to z solidnych butów oraz  skórzanych kurtek specjalnie robionych tak aby zapewniały minimalną ochronę w czasie walki strzelcom wioska zyskała rozgłos w klanie. Gdyby nie to była by nic nie znaczącym skupiskiem ludzi bez nazwy.

*Wioska Noctis:
Ukryta w cieniach południowych lasów wioska specjalizująca sie w zielarstwie i medycynie. To właśnie z niej pochodzi większość medykamentów jak i lekarzy czy cyrulików. Tu znajduje się największa w klanie biblioteka dotycząca zielarstwa i medycyny jak i najstarsza zarazem akademia medyczno-zielarska.
Tylko tutaj można się uczyć o tych trudnych i jak, że potrzebnych sztukach. Poza tym znajdują sie tu wielkie szklarnie gdzie uprawia się zioła jak i również uczy się jak to robić w nie naturalnych warunkach. Wielu alchemików swoje pierwsze kroki stawiali właśni tutaj.

*Wioska Humilitatem:
Odcięta od reszty klanu wioska ulokowana w gdzieś w dorzeczach Żółtej rzeki. To tutaj osiedlili się niedobitki z pierwszej wyprawy do Magiaurbe. Nie chcą rozmawiać o tym co tam sie wydarzyło jak i wyrzekli sie broni palnej na rzecz medytacji i samo doskonalenia się. Stanowią coś na wzór sekty, która wspiera każdego, kto powróci z  Magiaurbe.
Nikt nie wie co tam sie stało jedna krążą plotki, że to sama Aven ukarała ich w ten sposób za swoje zuchwalstwo.
Przywódca wioski jest były przywódca klanu Brego i to tylko ze względu na niego wioska nie została zniszczona.

*Wioska Somnium:t
Nic nie znacząca wioska rybacka na południowym-zachodnim wybrzeżu klanu. Wcale bym o niej nie wspominał gdyby nie fakt, że tylko w tamtym rejonie występują dwa gatunki ryb, których ości i mięso maja specjalne znaczenie dla klanu. Mięso długo zachowuje świeżość i jest bogato energetycznym posiłkiem.
Powiada się, ze dwie Czawyce Kostkogrzbiete wystarczą rosłemu mężczyźnie na cały dzień. A z ich ości robi sie piękne ozdoby jak i części do broni palnej.
Poza tym nie ma w niej nic specjalnego czy ciekawego.

*Wioska Dente:
Znajdująca sie w środkowej części klanu wioska Dente całkowicie jest pod ziemią. W starej kopalni głębinowej mieszkają ludzie, którzy niczym krety schodzą oraz to niżej w głąb ziemi. Pozyskują tam rzadkie minerały, które potem sprzedają alchemikom. Cała wioska zarabia tak na życie. Są też uważania za najlepszych górników w klnie jak również za najodważniejszych.
Zdobyta przez nich ruda trafia tylko do najlepszych rusznikarzy, którzy wykorzystują ją do najlepszych pistoletów jakie opuszczają ich warsztaty.
Mieszkańcy nieufnie podchodzą do powierzchniow-ców. Wolą załatwiać interesy w swoim własnym gronie.



Gracz proszony jest o wybranie jednej lokacji na start.



Jak zacząć grę:



Zaczynając swoje życie jako wolny poszukiwacz przygód w klanie Jastrzębia musisz mieć ukończone 25 lat.
Mamy do wyboru dwa zestawy ekwipunku:
-Dwa pistolety lekkie Darger V z zapasem prochu na 16 strzałów oraz 16 kulami ołowianymi.
-Pistolet Rogh X z zapasem prochu na 24 strzały oraz 24 kulami ołowianymi.
Umiemy mówić i pisać w języku Ptaków.(inne mowy i pismo jest dla nas nieznane)
Posiadamy 10 Bursztynowych Piór(waluta w klanie)
Poza ubiorem i paroma rzeczami osobistymi posiadamy też własny kąt. (wybór w zależności od lokacji startowej)
Gra zawsze zaczyna się kiedy osiągnie sie pełnoletność i jest sie wzywany przed radę starszych w danej lokacji.


Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.

Offline

 

#2 2017-06-25 06:25:36

Rogaty

Szaman

Punktów :   

Re: Wspólny start dla Klanu Jastrzębia.

Wioska Lignum



Dwa pistolety lekkie Darger V z zapasem prochu na 16 strzałów oraz 16 kulami ołowianymi.

W mojej chacie jest niewiele rzeczy, hamak w który wszyta jest kieszeń pod poduszką na broń i pieniądzę, własnoręcznie wykonana tarcza do rzutek, drewniana wanna i wiadro oraz niewielki stolik przy którym siada się na podłodze,na stoliku trzymane jest większość drobnych przedmiotów codziennego użytku,rolę wieszaków pełnią gwoździe. Mieszkanie jest urządzone tak by było dużo wolnej przestrzeni, bo to na niej rozgrywa się większość codziennego życia chaty.

Ostatnio edytowany przez Rogaty (2017-06-25 06:27:12)


Gdybyś kurwa wiedział....

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ekstranaruto.pun.pl www.bdsm.pun.pl www.orksworldrp.pun.pl www.wiedzminpbf.pun.pl www.ironbroasg.pun.pl