#1 2015-01-22 16:24:33

Viestun

Mistrz Gry

Punktów :   

Czempionka - Killian

Nowa wersja Killian to dwie siostry sterowane przez jedną świadomość czyli sztuczną duszę.

KILLIAN

Spoiler:

Kilian Pani Valarian
Tytuł: Cesarzowa Imperium Valarian
Data urodzenia/powstania: 4049 rok
Rodzina: ????
Rasa: Wampir, Birs, Iladrius
Powstała na skutek połączenia trzech ras z duszą Dusaro.

Opis doktora Shiryu:

1. Wampirzyca - Mam to ciało na składzie jako zastępnik awaryjny dla Killian. Należy do Siggy Blessmouth, członkini Królewskich żołnierzy Valarian. Miała kilka spięć z oficerami, dlatego postanowiliśmy kiedyś ją uciszyć. Towar idealny dla Killian, siła fizyczna jeszcze wyższa niż poprzedniej przedstawicielki tej rasy. Siggy była typowym berserkiem miażdżącym swoich wrogów. Styl walki podobny do Darkiosa, czyli agresja, toporność i prostolinijność.
Potęga fizyczna: bardzo duża
Potęga umysłu: średnia
Potęga bojowa: duża
Jakość koordynacji z vesper Killian: mała
Jakość koordynacji z gatunkami: duża
Przydatność profesji: mała


2. Tytanoskóra - Kolejny szablon otwierający możliwości dla odzyskania potęgi fizycznej. To ciało należy do wskrzeszonej księżniczki kontynentu Memphis - Brigitte Crystaline. Była utalentowaną wojowniczką i nie było nikogo kto by w 100% wykorzystywał potencjał rasy tytanoskórych. Lord Merik próbował ją werbować na oficera, ale Brigitte go olewała i była zbyt związana ze swoim domem. Zginęła podczas polowania na skorpiony w układzie planet Centauri.
Wojowniczka ma wielkie zamiłowanie do sztuk walki i jest mistrzem w zwarciu. Wygrywała wszystkie mistrzostwa sztuk walk na Memphis. Techniką i zawziętością bije na głowę nie jednego mocarza, z którym Ty jako Killian walczyłaś. Tylko problem jest taki, że Brigitte jest tylko tytanoskórym. Prócz walki na pięści umie władać mieczem i tarczą. Szkolona była także w operowaniu nowoczesną bronią palną, ciężką artylerią i statkami kosmicznymi.
Potęga fizyczna: mała
Potęga umysłu: średnia
Potęga bojowa: bardzo duża
Jakość koordynacji z vesper Killian: średnia
Jakość koordynacji z gatunkami: duża
Przydatność profesji: bardzo duża


3. Iladrius - Do miksu nowej Killian przygotowałem ciało Red'an Foxy, potężna czarodziejka walczącej w dalekim kosmosie za kolonię Iladriusów. Szkoliła się 10 lat w akademii Ognistego Likara. Została pokonana w walce z bitewnym elitantem państwa Enulis, była gwałcona, torturowana i dręczona psychicznie w koszarach wrogiej kolonii. Jeden z najwybitniejszych krążowników badawczych - Galvatron znalazł jej ciało porzucone w kosmicznej pustce w roztrzaskanej kapsule. Miała resztki purusmagi i przetrwała to piekło, ale jedynym sposobem na uratowanie jej tożsamości była aplikacja lakriego.
Jako, że ta dziewczyna jest iladriusem, to zawsze będzie łakomym kąskiem wszelakich korporacji badawczych z całego makrokosmosu.

Energia 'Czerwonego Lisa' jest bardzo specyficzna. Ma obwody magiczne najwyższej klasy. Uzależnia otoczenie od swojej energii, przez co jej kłębowisko telekinetyczne zawsze ma się dobrze. Ma pozytywną aurę i czerpie energię z fauny i flory.
Magię alchemii ma w jednym palcu. Zmienia kamień w złoto, tytan lub inną fizyczną materię. Potrafi wytwarzać różne typy ognia alchemicznego. Jest świetną zielarką, podróżowała po galaktykach poznając wiele cennych tajników przygotowywania misktur. Potrafi też nawiązywać kontakt z istotami z zaświatów, z tymże rzadko robi.
Potęga fizyczna: bardzo mała
Potęga umysłu: bardzo duża
Potęga bojowa: średnia
Jakość koordynacji z vesper Killian: bardzo duża
Jakość koordynacji z gatunkami: średnia
Przydatność profesji: duża

NEKRO KILLIAN

Spoiler:

Nekro Killian Pani Valarian
Tytuł: Cesarzowa Imperium Valarian
Data urodzenia/powstania: 4049 rok
Rodzina: ????
Rasa: Nekrozja
Powstała na skutek połączenia Nekrozji z duszą Firqiosa


Opis doktora Shiryu:

...To były trzy pierwsze, które się nie wykluczają. Jeśli chodzi o rdzeń, to pamiętaj, że źródłem vespera i twoich głównych danych jest sztuczna dusza, czyli Dusaro i Firkios. Oni są nośnikiem Twojego bytu i całą twoją pamięcią. Vesper będzie funkcjonował w ciałach tylko wtedy, gdy będzie miał cząstkę sztucznej duszy. Gdyby teraz Dusaro zespolił się z tymi trzema ciałami, miałby 20% całego vesper.
A teraz przedstawię ci czwarte ciało wykluczające każde inne. To jest ta niespodzianka o której ci mówiłem za pośrednictwem Morgana. '

4. Nekrozja - egzotyczny byt spotykany jedynie w niektórych mistycznych siedliskach. Nie zidentyfikowałem posiadaczki tego towaru. Humanoidalna, żeńska forma mutanta. Jest to bojownicza jednostka stworzona przez demonicznych maestrów w celu niszczenia cywilizacji w dalekim kosmosie. Nekrozja powstała przez śmierć istoty, energia życiowa zamieniła się w energię martwą. Byt energetyczny został zreinkarnowany z powrotem w żywą istotę przez co zmartwychwstanie miało mnóstwo ubocznych skutków tych fizycznych jak i duchowych. Ciało Nekrozji zostało poddane degeneracji a dusza mentalnemu oszpeceniu.
Szkielet jest pokryty białą hityną, a skrzydła składają się z oczu. Istota ma niektóre zmysły bardzo wyostrzone, a jej umysł to bomba zegarowa. Gdy zacznie kogoś atakować, to budzą się w niej najgorsze demony i chce wyżądzić jak największą krzywdę i nie umie panować nad nerwami.
Dwie pary skrzydeł przez swoją specyfikę są wszech widzące. Biała hityna jest bardzo odporna i jej warstwy ciągną się aż do szkieletu. Nekrozja ma czarną krew, lecz ma jej bardzo mało i większa jej ilość jest w skrzydłach. Krew pełni rolę mobilności skrzydeł i ochrony oczu przed wysuszeniem.
Jej palce, dłonie i stopy mają specjalne gruczoły do aplikowania swoich śmiercionośnych jadów.
Potrafi zmieniać swoje ciało w owada lub stawonoga. Ma zmysły typowego drapieżnego insekta, przewyższa o lata świetlne inne rasy w zdolności zabijania.
Jeśli chodzi o siłę fizyczną, to Nekrozja jest nieporównywalnie słabsza od wcześniejszego miksu, ale nadrabia to precyzją i zwinnością.
Zdolności: - Wielce wyostrzone zmysły, widzi przez ściany, przewiduje ruchy dzięki oczą ze skrzydeł i rozbudowanego układu nerwowego.
- Mistrzyni w zwarciu, jej szybkie myślenie i wielki układ nerwowy daje jej refleks i zdolność do podejmowania szybkich ruchów.
- Jej ciało produkuje śmiercionośne toksyny ochronne w razie zagrożenia.
- Poddaje swoje ciało transmutacji na żywo.
- Wytrzymały szkielet i mocne warstwy białej hityny tworzą twierdzę nie do przebicia.
Przez swoje toksyczne ciało i obwody energii wyklucza połączenie z innym bytem.
Potęga fizyczna: bardzo mała
Potęga umysłu: bardzo duża
Potęga bojowa: ekstremalnie duża
Jakość koordynacji z vesper Killian: duża
Jakość koordynacji z gatunkami: -
Przydatność profesji: -

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bud2010sggw.pun.pl www.asgdt.pun.pl www.aplikanciopole.pun.pl www.hsp.pun.pl www.cbmpolska.pun.pl