Ten system powstał z połączenia Gangi-Komandos. . Jednak w 2015 roku chcem go odświerzyć i połączyć dwa systemy w jeden. Mianowicie uprościć go.
Statystyki:
Istnieje 9 podstawowych parametrów, na które mamy bezpośredni wpływ, jakimi charakteryzuje się każdy człowiek w świecie "Wojownicy XXI Wieku".
Siła
Jest brana pod uwagę przy określaniu obrażeń przy użyciu białej broni oraz pozwala na używanie ciężkich przedmiotów.
Zwinność
Nie ważne, jak mocno uderzysz, ważne czy trafisz... Decyduje o celności trafienia z broni białej oraz uniknięcia jej ciosu. Duża zwinność sprawi, że nasza postać będzie miała pierwszeństwo ataku w każdej walce.
Odporność
Jak mocno trzeba Cię uderzyć, żebyś w ogóle zauważył, że cię biją?
Wygląd
Ciekawe, ile osób się za Tobą obejrzy... Jedni mogą nosić kosztowną biżuterię inni, .. powinni ukrywać się pod kapturem.
Charyzma
To coś sprawia, że ludzie staną między Tobą a kulą... Wysoka charyzma pomaga Ci bronić się przed spiskami i zdradami oraz zapewnia Ci dodatkową ochronę LTZ-tów na wypadek wrogiego ataku.
Wpływy
Są charyzmatyczni rycerze kochani przez tłumy i są ... tacy jak Ty, porywający dzieci, by rodzice zrobili to, czego Ty chcesz. Cecha ta określa twoją znajomość półświatka, jak i umiejętność "oddziaływania" na ludzkie decyzje. Jest kluczowa dla udanego szpiegowania oraz pomocna przy napadaniu sąsiadów.
Spostrzegawczość
Pokazuje, jak czujny jesteś na zmiany w otoczeniu. Czy zauważysz faceta w śmiesznym kapeluszu, który idzie za Tobą? Czy trafisz z pistoletu w monetę podrzuconą do góry? Wysoka spostrzegawczość pozwoli Ci częściej unikać zasadzek oraz celniej strzelać, jak również unikać strzałów. Wpływa także (wraz ze zwinnością) na kolejność ruchu w walce.
Inteligencja
Mierzy naszą zdolność do kreatywnego myślenia, pozwala na odszukiwanie coraz to doskonalszych technologii. Jest też wymagana przy używaniu potężniejszych broni technologicznych.
Wiedza
Pokazuje, jak szeroki wachlarz wiedzy o otaczającym świecie posiadł już nasz człowiek. Cecha kluczowa przy wznoszeniu korporacjii. Niektóre technologie wymagają dużej wiedzy, aby można było z niej skorzystać.
Na wszystkie te statystyki ma się 150 pkt do rozdania. Jednak na każde wydanie trzeba poświęcić 1+ aktualna wartość statystyki. Startowa wartość wynosi 1. Jednak co jakiś czas dostaje się pkt rozwoju na stattstyki.
Poza tym kazdy ma 10 umiejętności na poziomie 1% do których może dodać aż 300 pkt jednak zasada jest inna niż przy statystykach.
od 1% do 5% - 1 pkt za podniesienie.
od 6% do 15% - 3 pktt za podniesienie.
od 16% do 25% - 5 pkt za podniesienie.
od 26% do 50% - 10 pkt za podniesenie.
od 51% do 75% - 15 pkt za podniesienie.
od 76% do 90% - 20 pkt za podniesienie.
od 91% do 99% - 25 pkt za podniesienie.
do 100% - 100 pkt za podniesienie.
K% to kość gry. Na atak i zakres naszych dziłań.
Broń dzielimy na:
Palna duża szybkość ataku. Obrona po trafieniu jest brana tylko z przedmiotów obronnych.
-Pistolety.
-Rewolwery.
-Karabinki.
-Karabiny maszynowe.
-Strzelby.
-Snayperki.
-Ciężkie karabiny.
-Broń ciężka.
Biła:
Wolniejsza ale rany ciężkie dla życia.
-Dawna.
-Noże.
-Maczety.
-Łuki Bloczkowe.
-Kusze sportowe.
Nowoczesna:
Nie wiadomo co.
-Energetyczna.
-Dźwiękowa.
-Laserowa.
Sztuki walki:
Ogranicze się do kilku.
-Capoeira.
-Sambo.
-Wrestling
-Krav Maga - Izraelski system walki.
-Karate - sztuka pustych rąk.
-Boks.
-Kick boksing.
-Aikido - droga harmonii ciała i umysłu.
-Kung Fu - sztuka wojenna.
Świat podzielony jest na trzy frakcje:
Zachodnia Republika Massońska. Zajmuje obie Ameryki a stolicą jest Nowy York. Walutą jest tam Dolar. Język urzędowy: Angielski.
Centralny Carat. Zajmuje Europe i Afrykę a stolicą jest Moskwa. Walutą jest tam Rubel. Język urzędowy: Rosyjski.
Wschodnie Imperium Słońca. Zajmuje Azję i Australię a stolicą jest Pekin. Walutą jest tam Jen. Język urzędowy: Chiński.
Przelicznik walutowy:
Dolar: 10 Rubli. 100 Jenów.
Rubel: 0.1 Dolara. 10 Jenów.
Jen: 0.01 Dolara. 0.1 Rubla.
Klasy po szkoleniu:
Policjant:
Walka wręcz: 10%. Pistolety: 25%. Średnie zarobki: 250 $ tygodniowo.
Żołnierz:
Walka wręcz: 10%. Noże: 5%. Pistolety: 25%. Karabinki: 25%. Karabiny maszynowe: 15%. Średnie zarobki: 150 $ tygodniowo.
Ochroniaż:
Walka wręcz: 10%. Pistolety: 15%. Średnie zarobki: 500 $ tygodniowo.
Zabójca:
Walka wręcz: 30%. Pistolety: 15%. Snayperki: 5% Średnie zarobki: 2.500 $ tygodniowo.
Najemnik:
3 x po 10% dowolne bronie. Średnie zarobki: 1.500 $ tygodniowo.
Tyle na poczate. Drodzu gracze poza tym miasta i świat jest taki jak u nas. Więc brać atlas i myślcie gdzie chcecie grać.
Stwórzcie swoją postać wyślijcie mi tu z opisem i gdzie zaczynacie a ją zaakceptuje lub odrzuce. Moge też skorygować i wiadomo więcej informacji na tym adresie.
Pozdro Szalony MG.
Ostatnio edytowany przez Ziutek (2015-01-16 21:11:18)
Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.
Offline
Mistrz Gry
Ma ktoś ściągę jak tworzy się kartę postaci. Chodzi mi taką do uzupełniemia
Offline
Mistrz Gry
Jeszcze nie jestem do końca pewien ale mam kilka pomysłów.
Offline
Stefan Polak.
Narodowość: Polak [Centralny Carat]
Miejsce urodzenia i zamieszkania: Kraków.
Opis:
Histotria: Służył w polskiej armi w latach 2012-2013 r. Wyrzucony za nad używania względem podwłądnych. Zachowała stopień kaprala po degradacji z starszego kaprala. Obecnie mieszka w Krakowie z oszczędmności zgromadzonych z czasó wojska. Posiada znajomości wyciagnięte ze służby jednak cierpi na nerwice. Jest porywczy i agresywny co nie jednokrotnie pokazał. Szkołę ukończył z wynikami poniżej średniej adnak odnalazł się w służbie wojskowej.
Obecnie wegetuje w kawalerce na peryferiach Krakowa i na końcie ma 18k $. Co wystarczy mu na zkup jakiegoś sprzętu. Jego rodzice mieszkaja w pod Kileckiej miejscowoci nie wiedząc co ich syn porabia.
Szkolenia: Najemnik.
Siła 6
Zwinność 6
Odporność 6
Wygląd 5
Charyzma 5
Wpływy 5
Spostrzegawczość 6
Inteligencja 5
Wiedza 5
Umiejętności:
Rewolwery: 15% +10% z szkolenia.
Strzelby: 15% +10% z szkolenia.
Snayperki: 15% +10% z szkolenia.
Krav Maga: 15%
Noże 15%
Samochody osobowe: 15%
Surviwal: 15%
Kamuflaż: 15%
Nasłuchiwanie 15%
Zauważanie 8%
Przeszukiwanie 1%
Ostatnio edytowany przez Ziutek (2015-01-16 23:41:52)
Pamiętam Tę Noc.
Na Niebie Gwiazdy.
Na Ziemi Ciała wrogów.
Offline
Starszy Akolita
Imię i Nazwisko : Michael Rayan Salyvan
Narodowość : Amerykanin
Miejsce narodzin : Canada
Wzrost: 185 cm
Waga: 95 kg
Kolor włosów: Dawniej blond, obecnie brak
Kolor oczu: Niebieskie
Zajęcie/zawód: Najemnik, dawnej nauczyciel
Opis:
Niezbyt wiele jest wiadomo o dzieciństwie Michael'a oprócz tego, że było trudne. Swojego ojca nigdy nie poznał, a matka lubiła się na nim wyżywać, więc nie był z nią zbyt blisko. Pomimo tego, że obracał się w niebyt ciekawym towarzystwie to udało mu się "wyjść na ludzi" i dostał się na uniwersytet w Calgary. Tam poznał swoją przyszłą małżonkę Elizabeth. I pracował jako nauczyciel w pobliskiej szkole wyższej.
Już jako małżeństwo w górach, z dala od miasta obfite opady śniegu sprawiły, że zostali odcięci od cywilizacji w swym malutkim domku. Podczas spaceru para wyłowiła z rzeki półżywego mężczyznę. Sullivan'owie nie mogli się domyślać, że osobnik, którego uratowali był najemnikiem, mordercą na zlecenie, któremu nie udała się misja [Późnej znany jako nemezis Deadweapon'a]. Za pomoc mężczyzna odwdzięczył się zabijając Elizabeth i ciężko raniąc Michael'a. Rannego Michaela odnaleźli pracodawcy najemnika, którzy po spartaczonej robocie szukali swego "pracownika". Michael pchany przez żądzę zemsty stał się najemnikiem, mając nadzieję, że kiedyś trafi na mordercę swojej żony.
Nową "karierę" przerwało zdiagnozowanie u Michaela raka. Nie mając nic do stracenia przyjął propozycję naukowców z enigmatycznego Programu Weapon X na przeprowadzenie eksperymentalnej operacji. Jednakże doktor Killbrew i jego zespół przeliczył się. Nie udało się stworzyć kolejnego Wolverine'a, Mavericka czy Sabretootha. Proces transferu sztucznego czynnika regeneracyjnego pokrył skórę i twarz Michael'a okropnymi nielicznymi bliznami. Program spisał Michaela na straty i wysłał go do więzienia dla nieudanych eksperymentów. Choć pokonał raka to stracił wszystko. Po krótkim załamaniu spowodowanym groteskowym wyglądem Michael zbiegł równając więzienie z ziemią. Stojąc przed płonącym więzieniem wymyślił dla siebie pseudonim
Deadweapon
Szkolenia: Najemnik.
Siła 6
Zwinność 7
Odporność 6
Wygląd 4
Charyzma 5
Wpływy 5
Spostrzegawczość 6
Inteligencja 5
Wiedza 4
Umiejętności:
pistolety: 15% +10% z szkolenia.
Strzelby: 15% +10% z szkolenia.
Snayperki: 15% +10% z szkolenia.
Krav Maga: 15%
Noże 15%
Samochody osobowe: 14%
Przeszukiwanie 7%
Nasłuchiwanie: 14%
Kamuflaż: 15%
Zauważanie 9%
Surviwal 12%
Ostatnio edytowany przez xxinspironxx (2015-01-18 22:53:49)
Offline